Lojalumo ir skaitmeninės kortelės – lengvina prekybą verslininkams
Natūralu, kad verslininkai ieško metodų, kurie padeda ne tik kur kas kokybiškiau aptarnauti klientus, tačiau taip pat ir greičiau, tiksliai ir tuo pačiu nepaliekant klaidų. Dažniausiai tam naudojamos naudoj kartos kortelės, įrangos bei sistemos, kurios padeda optimizuoti darbą, užtikrinti jo našumą.
Viena iš tokių galimybių yra lojalumo kortelės, kurios duodamos klientams dėl patikimumo tam tikram prekiniam vardui arba tam tikram prekybininkui. Net neverta kalbėti apie tai, kad lojalumo kortelės yra reikalingos. Jos – būtinos, kadangi tik tokiu atveju gebėsite paskatinti savo klientus kartą pas Jus užsukus – ir toliau naudotis paslaugomis.
Žinoma, per tokio tipo korteles labai svarbu klientams pasiūlyti tai, ką jie nori gauti. Natūralu, kad dažniausiai tokio tipo kortelės yra naudojamos kaip nuolaidos galimybė, kuri padeda gauti kuo daugiau taškų, kurie vėliau keičiami į nuolaidas arba net virtualius pinigus.
Tokio tipo kortelės padeda laimėti tiek verslininkams, kuriems visada pigiau išlaikyti tą patį klientą nei ieškoti kito, tiek klientams, kurie, natūralu, siekia kuo daugiau gauti, tačiau sumokėti kuo mažiau. Bet kuriuo atveju – privalumų yra labai daug, tad kiekvienas gali rasti sau tinkamą variantą, kuris garantuos sklandų bei kokybišką aptarnavimą bei pigesnių prekių gavimą.
Lygiai taip pat labai palankiai yra vertinama ir skaitmeninė kortelė, kuri kitaip dar yra vadinama Yourpass. Ji ne tik padeda gauti klientui daugiau naudų, tačiau taip pat naudojama kaip tam tikra komunikacijos galimybė, kuri atveria kelius kiekvienam klientui gauti greitesnį aptarnavimą ir tuo pačiu, pavyzdžiui, rinkti taškus, kurie bus naudojami, paverčiami pinigais arba nuolaidomis.
Kokios pritaikymo galimybės galimos skaitmeninių kortelių pasiūloje?
- Lojalumo kortelė.
- Antspaudų kortelė.
- Fanų kortelė.
- Renginio bilietas.
- Įlaipinimo bilietas.
- Dovanų kortelė ir kuponas.
- Prekės ID kortelė.
- Vizitinė kortelė.
Žinoma, dėl kiekvienos dizaino ir tuo pačiu galimybių, kurias galima gauti ir tuo pačiu kurios yra siūlomos – reikia tartis su marketingo komanda, vadybininkais. Jų patarimai dažniausiai dažniausiai tampa neįkainojama pagalba kuriant tokias programas, kurios sulaukia didžiausio kliento susidomėjimo?