Svarbiausios taisyklės, kurias turi atitikti geras internetinis puslapis

dizainas

Šiais laikais verslas be reklamos yra beveik niekas, kadangi kuo daugiau reklamos ir svarbiausia – kuo daugiau geros reklamos gali užtikrinti, kad pavyks pasiekti našių rezultatą ir labai gerai išpopuliarinti savo veiklą. Nors šiuo metu esti labai platus reklamos pasirinkimas, tačiau būtent interneto puslapių kūrimas dažnai įvardijamas kaip geriausia šiuo metu egzistuojanti alternatyva.

Kūrimo metu klientai glaudžiai palaiko santykius su specialistais, tad reikia įvertinti kuo daugiau aspektų, žinoma, taip pat įvertinti ir konkurentus, kurie padės atrodyti puikiai.

O mes nurodysime kelis esminius punktus, kurie lemia gero internetinio puslapio kokybę.

  • Pirmiausia, žinoma, reikia pasirūpinti, kad puslapis būtų lengvai lankomas ne tik per kompiuterius, tačiau taip pat ir išmaniuosius telefonus. Šiais laikais tai yra prioritetas, kadangi daugelis žmonių, ypač jaunimas, naršo būtent telefonu.
  • Žinoma, taip pat reikia įvertinti tai, kad reikalingos informacijos radimas būtų greitas ir konkretus. Daugeliui atrodo, kad kuo daugiau info – tuo geriau, tačiau tai tikrai nėra taisyklė. Žinoma, tai nereiškia, kad reikalingų faktų radimas turėtų būti komplikuotas. Tačiau komplikuotumas pasireiškia ir tada kai informacijos labai daug ir tokiu atveju, kai jos yra per mažai.
  • Žiūrėkite, kad puslapis būtų draugiškas SEO. Šiais laikais tai dažnai vadinama geriausia egzistuojanti reklama, kuri yra po internetinio puslapio sukūrimo.
  • Reikalingas ir akims patrauklus internetinis puslapis, kuris džiugintu grafinio dizaino patrauklumu. Taip pat reikalingas vienetinis dizainas, tad šiuo atveju geriausia yra samdyti specialistą, kuris dirba būtent Jums.
  • Interneto puslapių kūrimas neatsiejamas ir nuo daugelio įskiepių. Jų pasirinkimas yra labai platus, tad šiuo atveju yra gana sunku atsakyti – kurie yra reikalingi ir kurie ne.
  • Svarbu pasirūpinti, kad puslapis būtų kuo greičiau užkraunamas. Tai padeda užsitikrinti, kad klientui neteks laukti, kol informacija pasieks vartotoją, galiausiai, tai paskatins jį lankytis Jūsų puslapyje dar kartą.

Kas yra geras internetinis puslapis? Atsakymų yra labai daug, jie labai įvairūs, tad vertinkite galimybes, lyginkite jas ir esame tikri, kad rasite variantą, kuris ne tik Jums tinka, tačiau net ir pranoksta poreikius.

 

Lūkesčiai, susiję su prekės ženklu, ir būsimi jūsų įmonės metai

verslas

 

Black Florence prasminga komunikacija – kas tai? Skaitykite toliau ir straipsnio pabaigoje jus pasieks atsakymas.

Pradėjote verslą. Vienas įvykis keitė kitą. Rezultatai vis geryn ir geryn. Pelno kreivės nuolat stiebėsi aukštyn. Komanda dirbo iš peties, nebuvo prastėjančių rodiklių. Ir dabar džiaugiatės viskuo: puikia įmonės reputacija, kokybiška produkcija ar paslaugomis, žinomumu. Kartas nuo karto įmonė reklamuojama, kad žmonės jos neužmirštų. Tai, ko gero, idealus scenarijus. Ir tokių prekių ženklų tikrai yra.

Tačiau niekas negali pasakyti, ar įkurtas verslas stiebsis taip, kaip svajojate. Be abejo, to labai tikitės. Mąstote apie tikslus. Siekiate jų. Čia galima pasufleruoti, kad sekasi žmonėms, suvokiantiems prasmingos komunikacijos naudą.

O dabar pasvajokime. Kokia eiga būtų palanki jums ir jūsų verslui? Kaip įsivaizduojate įmonę po metų? Ar manote, kad einate tinkama linkme? Koks apskritai dabar kelias – duobėtas ar lygus?

Eiga, kuri palanki jums ir įmonei…

Kad kiekvieną dieną eitumėte į darbą… kaip į darbą, kuriame gera. Nes darbo vietų būna visokių. Jei jau valdote įmonę, tai norėtumėte, kad joje viskas būtų puiku, kad atmosfera, mikroklimatas nekeltų rūpesčių. Tiesa, ne vienas verslo pasaulio žmogus pasakytų, kad nuosava įmonė – visiškai ne tokia darbo diena, kurią laikytume tradicine. Čia veikla neįrėminta aštuoniomis valandomis per dieną ir penkiomis dienomis per savaitę.

Augantis prekių ar paslaugų žinomumas. Jeigu parašytume C-CACOLA ir reikėtų įvardyti praleistą raidę (vietoje brūkšnelio po C), pasakytumėte, kad trūksta O raidės. Turbūt būtų smagu, kad jūsų prekės ir paslaugos irgi nestokotų žinomumo ir žaidžiant tokį raidžių įrašymo žaidima jos būtų atpažįstamos?

Didėjantis pelnas. Nuostolingai dirbti? Na, pradžioje gal ir atrodo, kad toks variantas laikinai priimtinas – kol viskas įsivažiuos. Tačiau akivaizdu, jog pelnas turi būti didesnis už išlaidas. Antraip teks susitaikyti su bankrotu.

Naujos galimybės. Tarp lūkesčių minėtinas ir naujų kelių atradimas. Naujų krypčių paieška, atsiveriančios galimybės motyvuoja judėti toliau. O ir šiaip, kaip tikriausiai pastebėjote, pristatant produktus vengiama sąstingio. Tarkime, vienais metais rinkai pasiūlomas puikus išmanusis telefonas. Viskas tenkina, gal net viršija poreikius – nuo dizaino iki greito veikimo ar kokybiško fotografavimo. Susidaro įspūdis, kad geriau nelabai ir besugalvosi. Bet štai nauji metai ir telefono modelis atnaujinamas. Visko daugiau, viskas šauniau. Kompanija sulaukia dėmesio, vartotojai patenkinti.

Sklandus procesas, geri rezultatai. Kartais sakoma, kad dirbama dėl rezultato. Tačiau ne mažiau svarbu ir pats procesas. Jei kiekvieną kartą tenka itin skubėti, jei užstringama, o vėliau tenka vytis, tai situacija neatrodo labai teigiama. Verslo sėkmė priklauso nuo harmonijos. Nieko gero, jei tris savaites „ariama“ iki išsekimo, o vėliau tiek pat laiko nepadaroma nieko. Kita vetus, yra nišų, kur būna įtemptų laikotarpių, pavyzdžiui, dėl sezoniškumo. Juk kuo aiškiausia tiesa, kad snieglenčių paklausa didžiausia ne vasarą…

Tokie tad lūkesčiai, keliami prekės ženklams. O ar įmanoma? Kaip įmanoma? Tai klausimai, kuriais galite kreiptis į BlackFlorence. Ne, į Florenciją vykti neprivalote. Užtat verslas privalo augti prasmingai. Ar tai rinkodaros paslaugos? Ir taip, ir ne visai. Kaip nurodoma tinklalapyje, tai rinkodaros paslaugos mąstantiems.

 

 

 

 

Lauko reklama: ar ji vis dar veiksminga?

reklama

Šiandien marketingo strategijų yra begalės, o ir įrankių joms įgyvendinti tikrai netrūksta, tačiau vieni reklamos būdai yra gerokai efektyvesni nei kiti. Beje, kalbant apie reklamos efektyvumą reiktų atminti, kad jos kaina ne visada lemia gerą rezultatą. Tarkim, televizinė reklama tikrai yra brangi, juk iš jos televizijos ir gyvena, tačiau daugelis žmonių ją linkę ignoruoti: jei turi galimybę, persuka, jei ne – jos metu bent jau sumuštinį susitepa ar spėja nubėgti iki parduotuvės. O kaip lauko reklama? Iš pirmo žvilgsnio, tai gana senas ir tradicinis marketingo įrankis, tačiau ar jis vis dar veiksmingas?

Kad reklama pasiektų daugiau žmonių

Lauko reklama arba reklama ekranuose bus veiksminga ne tik nuo pačios reklamos siunčiamos žinutės, bet ir jos matomumo. Jei reklaminis stendas stovės pakelėje prie kelio, kuriame mažas eismas, labai tikėtina, kad ji bus nuostolinga ir norimo rezultato neatneš. Kita vertus, jei lauko reklama bus tose vietose, kur žmonių daug, tačiau jie yra visiškai nesuinteresuoti kažką pirkti, pavyzdžiui, šalia Darbo biržos, tokios reklamos rezultatas taip pat nenudžiugins. Taigi, lauko reklama turėtų būtų ten, kur žmonės ją gerai matytų ir būtų nusiteikę plačiau praverti piniginę. Tarkim, lauko reklama prie prekybos centrų ar reklama ekranuose pačioje parduotuvėje visada atkreipia dėmesį, nes žmonės čia atvyksta apsipirkti, todėl ieško geriausių pasiūlymų. Tad kodėl jiems nepasufleravus, kur vertėtų apsilankyti, tiesa?

Paveiki reklama

Norint, kad reklama būtų efektyvi, nepakanka pastatyti tik jos stendą. Svarbu nepamiršti, į kokią žmonių grupę ji orientuota, kokius klientus bandote pritraukti. Jei tikslinė grupė vyresnio amžiaus žmonės, turintys didesnes pajamas, reklama turėtų būtų solidi, tačiau gerai matoma, jaunimui skirta reklama – žaisminga, gal šiek tiek įžūli ir provokuojanti. Visgi, reiktų nepamiršti, kad reklama, kurią mato didelis kiekis skirtingų ir įvairaus amžiaus žmonių, neturėtų perlenkti lazdos, būti įžeidi ar perspaustai provokuojanti. Puikiai matoma, atpažįstama ir tinkamoje vietoje pastatyta lauko reklama – išties veiksmingas marketingo įrankis, kuris gali padidinti pardavimus ir pelną.

 

SEO paslaugos – Greitai pasiekta trumpalaikė nauda ar ilgalaikės galimybės?

SEO paslaugos

Ar teko girdėti specialistą, kuris prisiekinėjo, kad su stebuklingais žodžiais SEO verslo sėkmę pasieksite per mėnesį? Jeigu taip, šis straipsnis – Jums. Turiu liūdną žinią – sąžiningos SEO paslaugos nežada greitų rezultatų.

Juodasis SEO

Juoduoju pramintas SEO dėl nelegalaus svetainės optimizavimo metodo. Apskritai, optimizavimas eina dviem keliais: draudžiamas ir baudžiamas, bei leidžiamas. Greiti rezultatai su SEO, dažniausiai, yra draudžiamų metodų naudotojų pažadai. Tačiau tokie gudručiai ne tik patys pralošia, bet ir rimtai rizikuoja savo klientų svetainių lankomumu, bei sėkme.

Gal už spjovimą į „Google” rekomendacijas –  „Google webmaster guidelines“ – Jūsų gyvenimas nepasikeis, tačiau svetainė su pirmomis pozicijomis paieškos reitinguose gali atsisveikinti labai greitai.

Dažniausiai draudžiamais metodais laikomos įvairios manipuliacijos su atgalinėmis nuorodomos. Populiarėja programos, kurios palieka įvairius atsiliepimus forumuose arba interneto dienoraščiuose. Tokius žaidimus pažaboti stengiasi nuolat tobulinami paieškos sistemų algoritmai. Prieš keturis metus vienas populiariausių kovotojų buvo „Penguin” programa. Per šį laiką pingvinukas  patobulėjo nemažai. Beje, į jo kompaniją buvo sukurtos dar kelios itin efektyvios sistemos. Todėl žaisti su paieškos sistemomis neverta. Juk pasekmės nepavydėtinos. Anksčiau ar vėliau svetainė spjovusi į taisykles pašalinama iš paieškos sistemų rezulatų puslapių. Tai didelis nuostolis. Sugrįžti labai sunku, o kartais net ir neįmanoma. Tad ar verta rizikuoti?

Alternatyvos

Dar prieš pradėdami optimizuoti svetainę turėtumėme įvertinti ko norime, ar esame pasiruošę dėti maksimalias pastangas bent kelis mėnesius iki pirmųjų rezultatų? Pasikalbėkime su SEO paslaugos teikėju apie realias galimybes. Jeigu specialisto atsakymas Jūsų netenkina, neverta net pradėti žaisti su SEO. Tačiau tai ne pasaulio pabaiga. Juk yra kitų puikių rinkodaros kelių. Vieni iš tokių – populiarioji „Google Adwords” reklama ir socialiniai tinklai.

„Google Adwords” reklamos kampanijos  yra greitas ir efektyvus būdas pritraukti lankytojų į internetinį projektą. Kitaip nei SEO paslaugos, čia galite reguliuoti ir konkrečiai apsibrėžti kampanijos biudžetą. Taip pat bet kuriuo metu spausti mygtuką STOP.

Kita vertus, reklamos kampanijos organizuojamos aukciono būdu ir draugiška paieškos sistemoms svetainė padėtų sutaupyti. Todėl SEO paslaugos pagelbėtų organizuojant reklamą.

Alternatyvų yra daug. Ir viena iš dažniausiai naudojamų – socialiniai tinklai. Trumpos – kelių dienų ar savaičių kampanijos „Facebook” gali atnešti daug daugiau nei neleistini žaidimai su SEO. Čia padidinsite prekės ženklo matomumą, pritrauksite lankytojų niekuo nerizikuodami. Tai puikus sprendimas pasiruošusiems gauti greitus rezultatus arba norintiems aktyvios rinkodaros svetainės optimizavimo metu.

Svarbu:

  • Joks profesionalas Jums nepažadės greitų SEO rezultatų.
  • Paieškos sistemų rekomendacijose pažymėtus kaip draudžiamus veiksmus dažniausiai atlieka diletantai.
  • Nepirkite nuorodų.
  • Pasitikėkite profesionalu ir visuomet dalyvaukite svetainės optimizavimo procese.
  • SEO paslaugos buvo amerikiečių pripažintos, kaip vienos efektyviausių rinkodaros sričių.

SEO paslaugos ir keturi žingsniai pasamdyti tinkamą kompaniją

SEO paslaugosSEO ( svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) paslaugos yra ne tik aukštos pozicijos paieškos rezultatuose, tačiau ir kitos priemonės, kurių dėka yra pritraukiami lankytojų srautai, t.y. reklaminės kampanijos ir socialiniai tinklai. Dažniausiai įvedame į paieškos sistemas – SEO paslaugos – arba – SEO įmonės – ir skambiname pirmai pasitaikiusiai. Tačiau SEO agentūrų konkurencija nuožmi, o rezultatai, paieškoje, keičiasi, kartais net kelis kartus per dieną.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

Graži svetainė

Kalbėdami apie SEO dažniausiai girdime pažadus apie didelius klientų srautus į savo svetainę ir neregėtus pardavimus. Deja, realybėje paieškos sistemos vertina klientų elgesį pačioje svetainėje ir pagal tai nustato ar projektas yra patogus ir efektyvus. Tačiau jokiu būdu SEO paslaugos tikslas nėra gražaus dizaino kūrimas. Todėl pasitaiko, kad puikius profesionalus vienijančių agentūrų svetainės, švelniai tariant, antrarūšės vizualinio išdėstymo prasme.

Pirma pozicija regione – jie turi žinoti ką daro

Geografinėje teritorijoje agentūra užima pirmą poziciją paieškos sistemoje. Paieškos sistemos daug svorio prideda, tiesiog, seniems domenams arba tinkamų pavadinimų domenams, tačiau tai jokiu būdų nėra nieko išskirtinio ar galinčio pasakyti apie agentūros profesionalumą. SEO paslaugos geriausiai iliustruojamos nudirbtų darbų pavyzdžiais.

Ši bendrovė turi didelį darbuotojų skaičių

Ar Jums samdyti verta darbuotoją, kuris dirbo daugelyje įmonių? Ar šis kriterijus įrodys jo įgūdžius? Juk kompanijos gali augti dėl tinkamai vystytos partnerystės ar didelio paslaugų spektro savo klientams. Įmonės dydis jokiu būdu nereiškia jos profesionalumo, lygiai kaip ir, vaikinai, dirbantys rūsyje ir sukūriantys stebuklus.

Taisyklės, kuriomis būtina vadovautis?

  • SEO paslaugosNuspręsti kokio tikslo siekiate

Iki kol nežinosite ko siekiate negalėsite įvertinti ekspertų. SEO planas turėtų būti paremtas konkrečia strategija – Ar Jūs norite 20 proc. auginti pardavimus, o gal didinti svetainės lankytojų skaičių?

  • Konsultacijos

Nepagailėkite kelių valandų konsultacijoms su skirtingomis įmonėmis. SEO paslaugos dažnai siūlomas su nemokamomis konsultacijomis. Būtent konsultacijų metu klauskite kaip pasiekti iškeltą tikslą ir lyginkite kelių agentūrų pateiktas medžiagas.

  • Paprašykite papasakoti agentūros istoriją

Idealus būdas atpažinti specialistą, kurio suteiktos SEO paslaugos yra (ne)profesionalios – paprašyti papasakoti apie profesinį pasirinkimą. Kiekviena įmonė ar profesionalas turi savo istoriją su nuopoliais ir pakilimais. Iš trumpo pasakojimo tikrai susidarysite įspūdį apie įmonės patikimumą ir vertybes.

  • Įvertinkite atliktus agentūros projektus

Jeigu SEO paslaugos buvo suteiktos kokybiškai, greičiausiai, apie kai kuriuos įmonės projektus būsite girdėję.

 

Google Adwords paslaugos: ar reikalinga profesionalų pagalba?

google adwords paslaugosVisi verslininkai, norintys, kad jų įmonė sėkmingai gyvuotų ir neštų pelną, privalo pagalvoti apie efektyvius reklamos įrankius bei priemones.  Šiuo metu vienas moderniausių sprendimų, kuris užtikrina išties puikus rezultatus, yra Google Adwords reklama. Google reklamos sistema įvairiems verslo sektoriams leidžia pasiekti itin didelę tikslinę auditoriją ir neįkyri tiems, kurių nedomina įmonės teikiamos paslaugos ar produktai.

Nors Google Adwords renkasi vis daugiau verslininkų, internetinės rinkodaros ir marketingo specialistai įspėja, kad šis reklamos įrankis gali ir neatnešti pageidaujamo rezultato, jei reklamos kampanija bus vykdoma savarankiškai. Profesionalai gali racionaliai įvertinti įmonės lūkesčius, finansines galimybes, internetinės svetainės turinį bei struktūrą, išanalizuoti rinką, konkurentus ir pasiūlyti optimaliausią paslaugų paketą numatytų rezultatų siekimui. Žinoma, Google Adwords paslaugos yra papildoma investicija, tačiau, patikėjus ją profesionalams, ji greitai atsipirks.

Google Adwords sėkmė priklauso nuo tinkamų raktinių žodžių parinkimo. Itin tikslūs ir patogūs Google reklamos įrankiai leidžia nustatyti populiariausias ir konkurencingiausias raktines frazes, kurios leis pasiekti itin gerus rezultatus. Visgi, didžiausia įmonių, kurios bando Google reklama naudotis savarankiškai, klaida yra ta, kad jos pasirenka pačius populiariausius raktažodžius, tačiau neatsižvelgia ar jų siūloma produkcija ar paslaugos realiai atitinka šią interneto vartotojų užklausą. Tokiu atveju internetinės svetainės lankytojų skaičius sparčiai augs, tačiau pardavimų rodikliai keisis minimaliai. Taigi, piginai, skirti reklamai, yra švaistomi veltui. Be to, būtina įvertinti ir geografines reklamos skelbimų vietas. Jei tuo nepasirūpinama, gali taip nutikti, kas reklama yra rodoma kitoje pasaulio dalyje. Tokia reklama neatneš jokios naudos.

Galiausiai reiktų atminti, kad Google Adwords reklama turi būti nuolatos stebima, analizuojama ir vertinama. Reklamos kampanijos analizė padeda įvertinti svetainės lankytojų elgesį ir padeda atrasti pačias efektyviausias priemones išsikeltiems tikslams pasiekti.  Be to, būtina įvertinti ir konkurentus, bendrąją rinką ir pan. Visi šie procesai reikalauja daug laiko, o daugelis verslininkų jo neturi. Taigi, galima drąsiai teigti, kad Google Adwords reklama turėtų būti patikėta profesionalams.