Skrajutės tikslingai jūsų įmonės reklamai

Skrajutės – vienos universaliausių rinkodaros priemonių. Jos puikiai tinka tiek įmonės reklamai, produkto pristatymui ar net artėjančio koncerto bei renginio pristatymui. Skrajutės – pagrindinė bet kokios spaudos rinkodaros dalis dėl lengvo pagaminimo ir nedidelių darbo sąnaudų. Jas patogu išdalinti, lengva skaityti, o tiražas visiškai neribojamas. Tik, kaip sukurti tokias skrajutes, kurios tikrai atneštų naudos ir informuotų apie tai, kas jums svarbu, o ne nukeliautų į šiukšlių dėžę ar tolimiausią namų stalčių?

Jei neketinate samdyti reklamos dizainerio, nes skrajučių turinį bei dizainą mokate sukurti ir patys, pasinaudokite šiais naudingais patarimais:

·         sukurkite glaustą turinį. Visa jūsų tikslinė žmonių auditorija tikrai skaitys parašytą tekstą, taigi savaime aišku, kad jame negali būti jokių gramatinių ir stiliaus klaidų. Žmonės nemėgsta ilgų tekstų, todėl turinį pasistenkite parašyti glaustai ir tuo pačiu lengvai suprantamai. Dėl skrajutės dydžio gali būti ribojamas simbolių skaičius. Atskirkite turinį į nedidelius poskyrius, galite pridėti ženklintą sąrašą;

·         pasirinkite arba sukurkite patrauklų ir įdomų vaizdą. Skrajutės dizainas turi derėti su turiniu ir tuo pačiu atlikti vizualinį poveikį. Skiriamoji raiška turi būti kokybiška ir gera. Puiku, jeigu tai profesionalų darytos nuotraukos;

·         nepamirškite raginimo. Suviliojus skaitytoją tekstu ir vaizdu, labai svarbu pridėti ir vieną raginimą veikti. Svarbu pasakyti, kokių veiksmų reikia imtis, kad potencialus klientas galėtų įsigyti jūsų paslaugas ar produktus, dalyvauti renginyje ir pan.;

·         pasirinkite tinkamą skrajutės dydį. Populiariausi skrajučių formatai yra A4, A5 ir A6;

·         išsirinkite spausdinimo įmonę. Internete gausu spausdinimo paslaugų tiekėjų, kurie gali pasiūlyti labai įvairias spaudos galimybes, todėl rinktis reikėtų labai atidžiai. Pasirinkite tokią spausdinimo įmonę, kuri tikrai gali išpildyti visus jūsų lūkesčius, nes tik gera reklama atneš realios naudos asmeniniam verslui. Taip pat sužinokite spausdinimo ir pristatymo laiką;

·         įsitikinkite, kad jūsų skrajutės tikrai paruoštos spaudai. Prieš pateikdami maketą, dar kartą peržiūrėkite ir įsitikinkite, ar neliko jokių klaidų ir viskas iš jūsų pusės tikrai parengta taip, kaip reikia. Štai ir viskas!

You may also like...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *