Skrajučių gamyba neišeina iš mados
Įmonės sėkmė ir žinomumas stipriai prisideda prie jos rezultatų. Todėl kiekviena pelninga įmonė stengiasi skirti pakankamai dėmesio savo žinomumui didinti. Vienas efektyviausių sprendimų tam – skrajučių gamyba. Skrajutės ir jų platinimas leidžia efektyviai ir greitai pasiekti potencialius klientus bei tuos, kurie dar apie Jūsų įmonės veiklą nežinojo.
Kodėl skrajutės vis dar populiarios?
Skrajučių ir lankstinukų gamyba populiari daugybę metų. Kai tik atsirado reklamos spauda, skrajutės žaibiškai išpopuliarėjo. Anksčiau jų vaidmenį atlikdavo paprasti skelbimai laikraščiuose ar laiptinėse, o dabar tai daug modernesnis procesas. Turbūt pagrindinis skrajučių gamybos privalumas yra žema kaina. Bet kokia įmonė gali sau leisti tokią nebrangią reklamos kampanija. Štai pavyzdžiui reklamosryklys.lt siūlo įmonėms pasigaminti net 10 tūkst. A6 formato skrajučių vos už 150 eurų Tai reiškia, kad vienos skrajutės kaina yra vos daugiau nei vienas centas. Tai pigi investicija į įmonės žinomumą.
Be to, skrajutės leidžia pasiekti savo klientą tiesiogiai. Dažniausiai skrajučių dalinimo kampanijos organizuojamos viešose vietose, kur skrajutės įduodamos žmonėms tiesiai į rankas. Kitas variantas – skrajučių dalinimas į pašto dėžutės. Tiek vienu, tiek kitu atveju skrajutė patenka tiesiai į žmogaus rankas. Tai reiškia, kad ji garantuotai pasiekia savo adresatą. Todėl skrajučių gamyba ir reklama skrajutėmis vertinama kaip ypač efektyvus būdas pasiekti klientą.
Ką turi pasakyti skrajutė?
Tiems, kurių įmonė niekuomet nesidomėjo skrajučių gamyba, verta sužinoti, kokias skrajutes reikėtų užsakyti ir kas joje turėtų būti atvaizduojama. Žinoma, jog skrajutė pirmiausia turėtų būt tokia, jog ji leistų atpažinti Jūsų įmonę. Tai reiškia, kad teik jos dizainas, tiek spalvos turi asocijuotis su Jūsų verslu. Neužtenka paminėti tik įmonės pavadinimą. Skrajutėje turėtų būti aiškiai matyti įmonės logotipas, o visos spalvos derėti prie jo. Efektyviausia skrajutėje pateikti nedaug, tačiau svarbiausios informacijos. Nepatariama joje spausdinti labai daug smulkaus teksto, nes jis gali likti nepaskaitytas.
Sociologai pastebi, jog šių laikų visuomenė nori vis mažiau laiko skirti reklamoms ir vis labiau orientuojasi į vaizdo reklamą. Todėl rinkoje populiarėjo spalvingos skrajutės su paslaptimi. Pavyzdžiui, vos vienas ar du sakiniai skrajutėje, įtraukiantis vaizdas ir nuoroda su daugiau informacijos. Arba, kvietimas apsilankyti įmonės adresu. Tokios skrajutės užsakomos tiek įmonių, tiek renginių reklamų kampanijų metu.