3 svarbūs vidinio SEO patarimai

seoJei kažką galima pasidaryti patiems, tai padarykite tai. Kainuos papildomas kelias valandas jūsų brangaus laiko. Ką daryti, kad paieškoje būtumėte randami geriau? Yra keletas veiksmų, kurie tikrai padeda. Jiems atlikti nereikia SEO mokslų daktaro diplomo – pakanka bendrų techninių žinių.

Pirmas darbas, kurį turite padaryti – pakeisti požiūrį į savo įmonės interneto puslapį. Tai sunku. Bet to labai reikia. Jei manote, kad jūsų interneto puslapis yra tik virtuali vizitinė kortelė – labai rekomenduojame pakeisti požiūrį.

Jūsų interneto puslapis yra nepailstantis pardavimų vadybininkas.

Taip, jis dirba 365 dienas per metus, po 24 valandas per dieną. Jo darbas ne dalinti vizitines korteles su įmonės el. pašto adresu, logotipu ir telefono numeriu, o parduoti lankytojams jūsų paslaugas ar produkciją. El. parduotuvės su šiuo tikslu puikiai susitvarko , tuo tarpu gamybininkai ir paslaugų sektorius vis dar gerokai atsilieka. Mąstymas, kad tegul dirba vadybininkai yra kiek pasenęs. Už tuos 1000 eurų, kurį investavote į savo įmonės puslapį per pastaruosius metus galite gauti kur kas daugiau.

Geras vidinis SEO padeda tam interaktyviam vadybininkui būti surastam paieškoje. Ar pasiruošę pakeisti savo interneto puslapį taip, kad būtumėte geriau randami?

1 patarimas: Tinkami tekstai

Kai puslapis yra vizitinės kortelės tipo, pakanka 3 puslapių: Apie mus, Paslaugos ir Kontaktai/Rekvizitai. Jei puslapis yra sukurtas parduoti paslaugas, teks peržiūrėti tekstus. Visų pirma daug dėmesio turi būti skiriama pradiniam puslapiui. Pardavimo procesas turi prasidėti būtent ten. Kai pardavėjas sutinka potencialų pirkėją, ką jis daro? Sako:

Sveiki, žinau, kad susiduriate su tokia ir tokia problema. Turiu labai gerą sprendimą jūsų problemai išspręsti. Prieikite arčiau – pakalbėsime, aš papasakosiu apie tą sprendimą, o jūs nuspręsite, kada šiuo sprendimu pasinaudoti.

Kai potencialus interneto lankytojas atkreipia dėmesį į skambią antraštę apie jo bėdų sprendimus, kurie kainuoja mažai, o gali labai daug, reikia jį supažindinti su sprendimu. Tai yra jūsų paslaugų aprašymas.

Jame turi būti ne tik tiesioginis paslaugos pardavimas, bet ir intriguojantis užsiminimas apie kitus sprendimus, kuriuos dar siūlote.

Kaip visa šita algorija naudinga vidiniam SEO? Labai paprastai – jūsų puslapyje turi atsirasti išsamūs paslaugų aprašymai su vidinėmis nuorodomis į kitas paslaugas. Vidinės nuorodos išlaiko lankytoją ilgiau, be to ir Google robotai jas atitinkamai įvertina.

Apie raktinius žodžius čia nekalbėsime, nes tai nebėra taip aktualu, kaip atrodo. Svarbu, kad tekstuose būtų pateikta kuo daugiau atsakymų į dažniausius lankytojų klausimus apie jūsų paslaugas:

  • Kaip ši paslauga padeda spręsti problemą?
  • Kam ši paslauga yra skirta?
  • Kiek ši paslauga kainuoja?
  • Kaip galima gauti šią paslaugą?
  • Ką daryti, jei tos paslaugos man nereikia ar kol kas ji neaktuali?

2 patarimas: Tvarkinga techninė dalis

Čia reikės pavargti kiek sunkiau. Jums realiai reikės peržiūrėti kelias technines dalis:

  1. Meta informacija – Meta aprašymas ir meta Pavadinimas.
  2. Visų vidinių puslapių nuorodos – jos turi būti žodžiais, o ne ženklais ir skaitmenimis. Pageidautina su raktiniu žodžiu.
  3. H1, H2, H3 teksto paryškinimai. Taip keičiami tekstų dydžiai. H1 turi būti puslapio pavadinimas. H2 – teksto skyriai su raktiniais žodžiais. H3 – svarbesnės antraštės, šūkiai, specialūs pasiūlymai.
  4. Iliustracijų pavadinimai ir Alt tekstai. Iliustracijos turi būti su raktiniu žodžiu: paslaugos-pavadinimas.jpg, o ne DCS_014567.jpj. Alt tekstas irgi labai reikalingas – jis turi turėti raktinį žodį ir nusakyti, kas paveikslėlyje pavaizduota, pavyzdžiui „Įmonės pavadinimas + paslaugos pavadinimas+akcija“.
  5. Iliustracijų dydžiai. Juos galima pamatyti per FTP programą. Jei iliustracija yra 1 MB dydžio, tai jau blogai. Reikia dydį mažinti, tačiau neprarandant kokybės. Tai galima padaryti tam tikromis programomis, kurios skirtos sumažinti paveikslėlių spalvų skaičių, taip suspaudžiant dydį. Tada Iliustracijos užsikraus greičiau ir Google robotai tai teigiamai įvertins.

3 patarimas: Google sekliai

Puse lūpų SEO specialistai visame pasaulyje kalba, kad Google Analytics duomenis Google analizuoja ir naudoja paieškos rezultatams, nors tiesioginių įrodymų nėra. Jei tai tiesa, reiktų įsidiegti du nemokamus Google produktus – Google Webmaster Tools ir Google Analytics. Jie skirti analizuoti puslapio lankytojų duomenis.

Pradėkite vidinį SEO nuo šių trijų svarbiausių dalykų ir jūsų laukia sėkmė. Ne iš karto, bet tai labai teisinga pradžia. Taip mus patikino Taurusmedia.lt SEO specialistai.

 

 

You may also like...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *