Lūkesčiai, susiję su prekės ženklu, ir būsimi jūsų įmonės metai
Black Florence prasminga komunikacija – kas tai? Skaitykite toliau ir straipsnio pabaigoje jus pasieks atsakymas.
Pradėjote verslą. Vienas įvykis keitė kitą. Rezultatai vis geryn ir geryn. Pelno kreivės nuolat stiebėsi aukštyn. Komanda dirbo iš peties, nebuvo prastėjančių rodiklių. Ir dabar džiaugiatės viskuo: puikia įmonės reputacija, kokybiška produkcija ar paslaugomis, žinomumu. Kartas nuo karto įmonė reklamuojama, kad žmonės jos neužmirštų. Tai, ko gero, idealus scenarijus. Ir tokių prekių ženklų tikrai yra.
Tačiau niekas negali pasakyti, ar įkurtas verslas stiebsis taip, kaip svajojate. Be abejo, to labai tikitės. Mąstote apie tikslus. Siekiate jų. Čia galima pasufleruoti, kad sekasi žmonėms, suvokiantiems prasmingos komunikacijos naudą.
O dabar pasvajokime. Kokia eiga būtų palanki jums ir jūsų verslui? Kaip įsivaizduojate įmonę po metų? Ar manote, kad einate tinkama linkme? Koks apskritai dabar kelias – duobėtas ar lygus?
Eiga, kuri palanki jums ir įmonei…
Kad kiekvieną dieną eitumėte į darbą… kaip į darbą, kuriame gera. Nes darbo vietų būna visokių. Jei jau valdote įmonę, tai norėtumėte, kad joje viskas būtų puiku, kad atmosfera, mikroklimatas nekeltų rūpesčių. Tiesa, ne vienas verslo pasaulio žmogus pasakytų, kad nuosava įmonė – visiškai ne tokia darbo diena, kurią laikytume tradicine. Čia veikla neįrėminta aštuoniomis valandomis per dieną ir penkiomis dienomis per savaitę.
Augantis prekių ar paslaugų žinomumas. Jeigu parašytume C-CACOLA ir reikėtų įvardyti praleistą raidę (vietoje brūkšnelio po C), pasakytumėte, kad trūksta O raidės. Turbūt būtų smagu, kad jūsų prekės ir paslaugos irgi nestokotų žinomumo ir žaidžiant tokį raidžių įrašymo žaidima jos būtų atpažįstamos?
Didėjantis pelnas. Nuostolingai dirbti? Na, pradžioje gal ir atrodo, kad toks variantas laikinai priimtinas – kol viskas įsivažiuos. Tačiau akivaizdu, jog pelnas turi būti didesnis už išlaidas. Antraip teks susitaikyti su bankrotu.
Naujos galimybės. Tarp lūkesčių minėtinas ir naujų kelių atradimas. Naujų krypčių paieška, atsiveriančios galimybės motyvuoja judėti toliau. O ir šiaip, kaip tikriausiai pastebėjote, pristatant produktus vengiama sąstingio. Tarkime, vienais metais rinkai pasiūlomas puikus išmanusis telefonas. Viskas tenkina, gal net viršija poreikius – nuo dizaino iki greito veikimo ar kokybiško fotografavimo. Susidaro įspūdis, kad geriau nelabai ir besugalvosi. Bet štai nauji metai ir telefono modelis atnaujinamas. Visko daugiau, viskas šauniau. Kompanija sulaukia dėmesio, vartotojai patenkinti.
Sklandus procesas, geri rezultatai. Kartais sakoma, kad dirbama dėl rezultato. Tačiau ne mažiau svarbu ir pats procesas. Jei kiekvieną kartą tenka itin skubėti, jei užstringama, o vėliau tenka vytis, tai situacija neatrodo labai teigiama. Verslo sėkmė priklauso nuo harmonijos. Nieko gero, jei tris savaites „ariama“ iki išsekimo, o vėliau tiek pat laiko nepadaroma nieko. Kita vetus, yra nišų, kur būna įtemptų laikotarpių, pavyzdžiui, dėl sezoniškumo. Juk kuo aiškiausia tiesa, kad snieglenčių paklausa didžiausia ne vasarą…
Tokie tad lūkesčiai, keliami prekės ženklams. O ar įmanoma? Kaip įmanoma? Tai klausimai, kuriais galite kreiptis į BlackFlorence. Ne, į Florenciją vykti neprivalote. Užtat verslas privalo augti prasmingai. Ar tai rinkodaros paslaugos? Ir taip, ir ne visai. Kaip nurodoma tinklalapyje, tai rinkodaros paslaugos mąstantiems.