“White-label” versle. Kas tai? Kaip tai padeda pradėti ir vystyti verslą?
Paprastais žodžiais tariant, white-label arba balta etiketė yra daugelio įmonių naudojama strategija, kai viena įmonė paprašo kitos įmonės pagaminti jai produkciją, ir pirmoji uždeda savo prekės ženklą bei parduoda produktus kaip savo, savo tikslinei auditorijai.
Yra daug priežasčių, kodėl įmonės naudojasi šia strategija:
- Tai leidžia greitai ir efektyviai sukurti unikalius gaminius.
„White-label“ leidžia greitai ir efektyviai išplėsti konkretaus žrekės ženklo produktų liniją, nereikalaujant papildomų išlaidų. Bendradarbiaudami su white-label gamintoju galite pasiūlyti platesnį produktų asortimentą savo klientams, neinvestuodami į tyrimus ir plėtrą, gamybą ar pristatymą. Tai gali padėti jūsų prekės ženklui išlikti konkurencingam rinkoje ir pritraukti naujų klientų, kurie ieško įvairių produktų iš vieno pardavėjo.
- Tai leidžia sutaupyti laiko ir pinigų.
Vienas didžiausių white-label privalumų – galimybė sutaupyti laiko ir pinigų. Galite bendradarbiauti su white-label gamintoju, kuris jau atliko darbą už jus. Pasirinkę patikimą ir patyrusį partnerį, būsite tikri, kad gaminiai yra aukščiausios kokybės, kadangi gamintojas dirba toje srityje kurį laiką ir žino klientų poreikius bei visas gamybos detales bei kontroliuoja gamybos procesą. Taigi jums nereikia investuoti papildomų pinigų į gamybą ir mokytis visko patiems.
- Tai leidžia jums sukurti savo prekės ženklą naudojant pritaikomus produktus.
Gali būti keli būdai, kaip tai veikia:
- Jei esate visiškai patenkintas esamu produktu, kurį siūlo jūsų partneris, jums reikia dirbti tik su rinkodara, prekės ženklo kūrimu ir kitais procesas, susijusiais su produkto pardavimu.
- Jei norite sukurti produktus, kurie būtų unikalūs jūsų prekės ženklui ir būtų pritaikyti jūsų klientų poreikiams, galite susitarti su white-label gamintoju, kad pritaikytų produktus jums. Tai leidžia išsiskirti iš konkurentų ir pasiūlyti klientams labiau jų lūkesčius atitinkantį produktą.
- Tai leidžia augti verslui ir patekti į naujas rinkas bei pritraukti naujus klientus.
Siūlydami platesnį prekių asortimentą, galite pritraukti klientų, kurie anksčiau galbūt nesidomėjo jūsų prekės ženklu. Pavyzdžiui, jei esate natūralus sveikatą stiprinantis prekės ženklas, siūlantis tik maisto papildus, bendradarbiaujant su white-label kanapių produktų gamintoju, galite pasiūlyti tokius produktus, kaip kanapių arbata ar CBD aliejus. Tokiu būdu pritrauksite klientus, kurie domisi holistine sveikatos priežiūra. Tai gali padidinti pardavimus ir prekės ženklo pripažinimą naujose rinkose.
White-label kanapių produktų rinkoje
Kiekvienais metais kanapių gaminių paklausa ženkliai didėja, nes vis daugiau žmonių atranda kanapių produktų naudą sveikatai. Vis daugiau žmonių į savo kasdienybę įtraukia kanapių arbatą, kanapių aliejų, CBD aliejų ir gerina savo savijautą. O kalbant apie kanapių gaminius, tai jautri tema ne tik pirkėjams, bet ir pardavėjams, kurie norintiems būti tikri, kad perka aukščiausios kokybės, visus teisės aktų reikalavimus atitinkančius kanapių gaminius. Todėl labia svarbu pasirinkti patikimą ir patyrusį partner, kuris turi tyrimų laboratorijų pažymas, yra sertifikuotas ir gali užtikrinti produktų kokybę.