Reklama socialiniuose tinkluose – greitas tikslinės auditorijos pasiekimas

reklama socialiniuose tinkluoseVienas sparčiausiai augančių reklamos kanalų – socialiniai tinklai. Tai efektyvi niša, padedanti pelnyti tikslinės auditorijos dėmesį. Kad būtumėte tikri rezultatais, siūlome bendrauti su profesionalia internetinės rinkodaros bendrove, kuri atsakys į visus jūsų klausimus, padės suplanuoti tikslingą biudžetą ir priimti geriausius sprendimus konkrečiu atveju.

Populiariausi socialiniai tinklai

Populiariausių socialiniai tinklai Lietuvoje – „Facebook“, „Google+“, „Instagram“, „LinkedIn“ – suteikia galimybę tiesiogiai komunikuoti su esamais klientais ir pritraukti būsimų klientų dėmesį. Atsižvelgiant į verslo tikslus, gali skirtis ir reklamos pobūdis, pvz., jei ieškote ilgalaikių santykių su klientais ir rūpinatės savo įvaizdžio kūrimu, siūlome naudotis „Facebook“ reklamos kanalais, jei galvojate apie įmonių bendradarbiavimą, orientuokitės į „LinkedIn“ tinklą. Vienas universaliausių sprendimų – kombinuota socialinių tinklų reklama.

Mokama ir nemokama reklama

Reklama socialiniuose tinkluose būna mokama ir nemokama. Nemokama siejama su tikslinga komunikacija, t. y. dialogo su klientu kūrimas, lojalumo skatinimas, įmonės įvaizdžio formavimas ir pan. Mokama reklama orientuota į platesnę auditoriją, skatina naujų vartotojų pritraukimą, padeda efektyviai pristatyti naują produktą ar paslaugą. Iš tiesų, socialiniai tinklai yra viena svarbiausių bendravimo formų, padedanti kurtis tiek naujam verslui, tiek plėstis jau esantiems verslo modeliams. Vis dėlto, kaip ir visose kitose srityse, socialinėje erdvėje būtina vengti klaidų – netinkamai priimti sprendimai, nevystomas dialogas su klientais, reputacijos ar įvaizdžio sugadinimas gali negrįžtamai pakeisti potencialių klientų požiūrį. Kad išvengtumėte bet kokių klaidų, bendraukite su socialinės rinkodaros profesionalais – ilgametę patirtį turinčia bendrove, kuri pasiūlys efektyviausius sprendimus nuo jūsų verslo paskyros sukūrimo, rinkos įvertinimo, idėjų generavimo, komunikacijos iki mokamos reklamos kanalų, pateikiant aktualią statistiką ir duomenų analizę.

Kaip išlaikyti auditorijos dėmesį?

Vienas efektyviausių būdų, leidžiantis išlaikyti tikslinės auditorijos dėmesį socialiniuose tinkluose – tikslinės auditorijos pažinimas ir dėmesys jos poreikiams. Suprasdami jūsų klientų ratui būdingus bruožus, galėsite lengviau sukurti aktualų, lankytojų interesus atitinkantį turinį. Beje, praktika rodo, kad būtina orientuotis į teigiamo turinio platinimą – keldami geras emocijas, ilgiau išlaikysite lankytojo dėmesį ir būsite lengviau įsimenami kaip patrauklūs partneriai. Primename, kad sėkmingai reklamos kampanijai būtina nuolatos stebėti rinkos pasikeitimus ir tikslinių auditorijų grupes, kad priimtumėte efektyviausius sprendimus. Jei ilgą laiką tai pačiai auditorijai reklamuosite to paties turinio žinutę, ji taps nebenaudinga.

 

You may also like...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *