Kasdieninės RIMI akcijos gali Jus pasiekti dar paprasčiau

kasdieninės RIMI akcijosDaugelis Lietuvos žmonių kone kiekvieną dieną užsuka į vieną ar kitą prekybos tinklą. Dažniausiai prekių krepšelyje atsiranda ne kas kita, o maisto produktų prekės. Šalies marketingo specialistai atkreipia dėmesį, jog šiuo metu rinkoje prekybos tinklai taiko tam tikras strategijas. Tai specialios akcijos ir pasiūlymai, kiti metodai, kurie kuria lojalius pirkėjus. Kitaip sakant, prekybos tinklai ima kovoti ne tik dėl momentinio pirkėjo kaip iki šiol, bet dėl lojalių savo klientų rato. Būtent todėl vis dažniau pastebima, kad kasdieninės RIMI akcijos ar kitų prekybos tinklų pasiūlymai yra vis labiau orientuoti į konkrečius pirkėjus ir jų įpročius.

Kada ieškoti akcijų?

Kaip jau minėta, įvairūs prekybos tinklai akcijas ir specialius pasiūlymus skelbia nuolat. Kasdien taikomi įvairūs pasiūlymai ir kiekvieną dieną, užsukę į vieno ar kito prekybos tinklo parduotuvę pamatysite, jog kasdien vis kiti produktai ar jų grupės yra pigesni nei vakar. Tai skatina klientus kasdien apsilankyti parduotuvėje, pasidomėti, kas naujo ir kas pigiau šiandien. Vadinamosios kasdienės Rimi akcijos ir kitų prekybos tinklų pasiūlymai skatina pirkėjus rinktis vieną jiems labiausiai palankų prekybos tinklą. Geriausiai palyginti tinklų skelbiamas akcijas jas matant vienoje vietoje. Tai padaryti galite užsukę į www.raskakcija.lt, kur vienoje vietoje skelbiami visi prekybos tinklų leidiniai ir šiuo metu galiojantys specialūs pasiūlymai.

Kaip tai daroma?

Pavyzdžiui, pažiūrėję savo piniginėje, turbūt suskaičiuosite ne vieno prekybos tinklo lojalumo kortelę. Statistika rodo, jog Lietuvos gyventojai vidutiniškai turi dviejų skirtingų tinklų korteles. Tai reiškia, jog šiuose tinkluose jie lankosi ir naudoja šias korteles. Tačiau iš tiesų, žmogaus psichologija lemia tai, kad ilgainiui žmogus apsisprendžia ir renkasi vieną pardavėją. Taip yra dėl sėslaus žmogaus gyvenimo būdo ir stabilumo trokšimo. Sutikite, jog kiekvienas turite ne tik savo mėgstamiausią prekybos tinklą, bet ir konkrečią parduotuvę, kur malonu apsilankyti, lengva ir patogu apsipirkti.

Kaip tampame lojaliais klientais?

Pagal ką, apsisprendžiame, kuris prekybos tinklas ar parduotuvė mums priimtina? Dažniausiai apsisprendimas priklauso nuo skirtingų kriterijų, priklausomai nuo šalies. Pavyzdžiui, lietuviams itin aktuali kaina, todėl jei kasdieninės RIMI akcijos skelbiamos itin patrauklios ilgą laiką, tikėtina, jog jos gali pervilioti dalį pirkėjų iš kitų tinklų. Be to, prekybos tinklai vis dažniau siūlo savo klientams išskirtinius asmeninius pasiūlymus. Štai RIMI prekybos tinkle vos užsukę apsipirkti su savo lojalumo kortele galite pažiūrėti, kokie pirkiniai tik Jums šiandien yra pigiau. Jie parenkami atsižvelgiant į Jūsų pirkimo įpročius, taigi atitinka Jūsų reikalavimus ir gyvenimo būdą. Būtent to pirkėjai šiandien ir laukia iš pardavėjo.

 

 

Akcijos: laimi tiek pirkėjas, tiek pardavėjas

akcijosNe paslaptis, jog dažnas į konkrečią parduotuvę užsuka susiviliojęs televizijos ekrane pamatyta itin maža kaina tam tikrai prekei ar, vartydamas savaitės akcijų katalogą, išvydęs net keliasdešimties procentų nuolaidą atskirai prekių kategorijai. Aišku, atsiranda viešai iš tokių besityčiojančių – neva žemos kainos vaikymasis tolygus savęs žeminimui. Visgi jei žmogus yra sąmoningas, akcijos padeda gerokai sutaupyti. Kaip veikia ši sistema ir ką kiekvienam aktualu žinoti?

Kai kada prekybos centrų siūlomos įspūdingo dydžio akcijos verčia susimąstyti, ar šie “su protu susipykę”, jog prekes atiduoda už savikainą. Ne, prekybininkai savęs nenuskriaus ir prekių už dyką neatiduos. Tai – apgalvotas marketinginis ėjimas, padedantis didinti žinomumą, pritraukti naujų klientų bei gauti didesnį pelną. Dėl ko siūlomos akcijos?

  • Lietuvoje veikia net keli didieji prekybos tinklai, tad, norint išlikti konkurencingu, reikia turėti ką pasiūlyti klientui. Žemos kainos – viena iš pagrindinių traukos jėgų, galinti priversti paskatinti pirkėją plačiau atverti savo piniginę.
  • Vėlinės, Kalėdos, Velykos ir kitos šventės – tikras darbymetis prekybos centrams, kadangi pirkėjai perka tiek su atitinkamomis progomis susijusią atributiką, tiek maisto produktus. Prekybos centrai gali patys nuspręsti, ar per patį apsipirkimo įkarštį taikyti mažesnes kainas, ar vadovautis nuostata, jog tuo metu reikalingą prekę, pavyzdžiui kalėdinę eglę, vis vien pirks, o nuolaidas “paleisti” šventėms pasibaigus. Paskutiniu metu prekybos centrai yra dosnūs žmonėms ir siūlomos akcijos dažnai sutampa su sezoninių prekių poreikiu.
  • Tam tikrų prekių grupių prekybos centrai privalo parduotą nustatytą kiekį, tad jei šių paklausa yra maža, kaina yra natūraliai nuleidžiama.

Pirkėjai neturėtų baimintis, neva akcijos yra bandymas “iškišti” pasibaigusio galiojimo ar “ant ribos” esančias prekes: produktus su pasibaigusiu galiojimu terminu mūsų šalies parduotuvėse apskritai draudžiama pardavinėti, o trumpesnio galiojimo privalo būti specialiai pažymėtos. Visgi ne paslaptis, jog prekybos centrai tam tikromis gudrybėmis bando apgauti pirkėjus, tad apsipirkinėdami privalome būti itin budrūs. Įsitikinkite, ar:

  • nuolaidos taikomos visiems pirkėjams, ar tik su lojalumo kortele;
  • ar akcijos taikomos visiems, ar tik daliai produktų;
  • ar kainoženklyje nurodyta kaina galioja vienai pakuotei ar visam kilogramui ir panašiai.