3 svarbūs vidinio SEO patarimai

seoJei kažką galima pasidaryti patiems, tai padarykite tai. Kainuos papildomas kelias valandas jūsų brangaus laiko. Ką daryti, kad paieškoje būtumėte randami geriau? Yra keletas veiksmų, kurie tikrai padeda. Jiems atlikti nereikia SEO mokslų daktaro diplomo – pakanka bendrų techninių žinių.

Pirmas darbas, kurį turite padaryti – pakeisti požiūrį į savo įmonės interneto puslapį. Tai sunku. Bet to labai reikia. Jei manote, kad jūsų interneto puslapis yra tik virtuali vizitinė kortelė – labai rekomenduojame pakeisti požiūrį.

Jūsų interneto puslapis yra nepailstantis pardavimų vadybininkas.

Taip, jis dirba 365 dienas per metus, po 24 valandas per dieną. Jo darbas ne dalinti vizitines korteles su įmonės el. pašto adresu, logotipu ir telefono numeriu, o parduoti lankytojams jūsų paslaugas ar produkciją. El. parduotuvės su šiuo tikslu puikiai susitvarko , tuo tarpu gamybininkai ir paslaugų sektorius vis dar gerokai atsilieka. Mąstymas, kad tegul dirba vadybininkai yra kiek pasenęs. Už tuos 1000 eurų, kurį investavote į savo įmonės puslapį per pastaruosius metus galite gauti kur kas daugiau.

Geras vidinis SEO padeda tam interaktyviam vadybininkui būti surastam paieškoje. Ar pasiruošę pakeisti savo interneto puslapį taip, kad būtumėte geriau randami?

1 patarimas: Tinkami tekstai

Kai puslapis yra vizitinės kortelės tipo, pakanka 3 puslapių: Apie mus, Paslaugos ir Kontaktai/Rekvizitai. Jei puslapis yra sukurtas parduoti paslaugas, teks peržiūrėti tekstus. Visų pirma daug dėmesio turi būti skiriama pradiniam puslapiui. Pardavimo procesas turi prasidėti būtent ten. Kai pardavėjas sutinka potencialų pirkėją, ką jis daro? Sako:

Sveiki, žinau, kad susiduriate su tokia ir tokia problema. Turiu labai gerą sprendimą jūsų problemai išspręsti. Prieikite arčiau – pakalbėsime, aš papasakosiu apie tą sprendimą, o jūs nuspręsite, kada šiuo sprendimu pasinaudoti.

Kai potencialus interneto lankytojas atkreipia dėmesį į skambią antraštę apie jo bėdų sprendimus, kurie kainuoja mažai, o gali labai daug, reikia jį supažindinti su sprendimu. Tai yra jūsų paslaugų aprašymas.

Jame turi būti ne tik tiesioginis paslaugos pardavimas, bet ir intriguojantis užsiminimas apie kitus sprendimus, kuriuos dar siūlote.

Kaip visa šita algorija naudinga vidiniam SEO? Labai paprastai – jūsų puslapyje turi atsirasti išsamūs paslaugų aprašymai su vidinėmis nuorodomis į kitas paslaugas. Vidinės nuorodos išlaiko lankytoją ilgiau, be to ir Google robotai jas atitinkamai įvertina.

Apie raktinius žodžius čia nekalbėsime, nes tai nebėra taip aktualu, kaip atrodo. Svarbu, kad tekstuose būtų pateikta kuo daugiau atsakymų į dažniausius lankytojų klausimus apie jūsų paslaugas:

  • Kaip ši paslauga padeda spręsti problemą?
  • Kam ši paslauga yra skirta?
  • Kiek ši paslauga kainuoja?
  • Kaip galima gauti šią paslaugą?
  • Ką daryti, jei tos paslaugos man nereikia ar kol kas ji neaktuali?

2 patarimas: Tvarkinga techninė dalis

Čia reikės pavargti kiek sunkiau. Jums realiai reikės peržiūrėti kelias technines dalis:

  1. Meta informacija – Meta aprašymas ir meta Pavadinimas.
  2. Visų vidinių puslapių nuorodos – jos turi būti žodžiais, o ne ženklais ir skaitmenimis. Pageidautina su raktiniu žodžiu.
  3. H1, H2, H3 teksto paryškinimai. Taip keičiami tekstų dydžiai. H1 turi būti puslapio pavadinimas. H2 – teksto skyriai su raktiniais žodžiais. H3 – svarbesnės antraštės, šūkiai, specialūs pasiūlymai.
  4. Iliustracijų pavadinimai ir Alt tekstai. Iliustracijos turi būti su raktiniu žodžiu: paslaugos-pavadinimas.jpg, o ne DCS_014567.jpj. Alt tekstas irgi labai reikalingas – jis turi turėti raktinį žodį ir nusakyti, kas paveikslėlyje pavaizduota, pavyzdžiui „Įmonės pavadinimas + paslaugos pavadinimas+akcija“.
  5. Iliustracijų dydžiai. Juos galima pamatyti per FTP programą. Jei iliustracija yra 1 MB dydžio, tai jau blogai. Reikia dydį mažinti, tačiau neprarandant kokybės. Tai galima padaryti tam tikromis programomis, kurios skirtos sumažinti paveikslėlių spalvų skaičių, taip suspaudžiant dydį. Tada Iliustracijos užsikraus greičiau ir Google robotai tai teigiamai įvertins.

3 patarimas: Google sekliai

Puse lūpų SEO specialistai visame pasaulyje kalba, kad Google Analytics duomenis Google analizuoja ir naudoja paieškos rezultatams, nors tiesioginių įrodymų nėra. Jei tai tiesa, reiktų įsidiegti du nemokamus Google produktus – Google Webmaster Tools ir Google Analytics. Jie skirti analizuoti puslapio lankytojų duomenis.

Pradėkite vidinį SEO nuo šių trijų svarbiausių dalykų ir jūsų laukia sėkmė. Ne iš karto, bet tai labai teisinga pradžia. Taip mus patikino Taurusmedia.lt SEO specialistai.

 

 

Kokia reklama yra geriausia verslo naujokui?

reklamaGalima drąsiai sakyti, kad šiais laikais pradėti verslą yra paprasta kaip niekada. Juolab, Lietuvoje apskritai suteikiamos lengvos galimybės tapti verslininku. Prie to labai daug prisidėjo internetas. Šiuo metu itin populiaru užsiimti internetine prekyba. Ir tam legalizuoti nereikia labai daug dokumentų, biurokratijos. Paprasčiausiai išsiimkite individualią veiklą ir tapkite sėkmingu verslininku.

Tiesa, verslo pradžioje perdavimų didinimas yra svarbiausias dalykas ir tam pasiekti reikalinga efektyvi reklama. Skirtingos reklamos galimybės tinka skirtingai auditorijai ir pasirenkamos dėl skirtingų priežasčių. Verslo pradžioje reikia pagalvoti apie reklamą, kuri greitai padėtų išpopuliarinti info apie Jus. Tuo pačiu reikia įvertinti ir ateities galimybes bei pasirinkti tokią reklamos strategiją, kuri užtikrintų ilgalaikį rezultatą.

Verslo pradžioje labai svarbu pasirinkti tokią reklamą, kuri padėtų per trumpą laiką efektyviai išreklamuoti paslaugas, Jūsų verslo vardą. Tuomet labiausiai tinka Google reklama, kuria naudojasi tiek verslo pradžiamoksliai, tiek tie, kurie nori padidinti klientų srautą į savo puslapį.

Google reklama giriama dėl labai daug įvairių aspektų. Pradedančiajam verslui ji yra tikras pasisekimas. Kodėl?

  1. Pirmiausia Google reklama yra orientuota į Google paieškos sistemą, o Lietuvoje daugiau nei 96 procentai žmonių informacijos ieško būtent naudodamiesi google sistema. Taigi, tai labai patogus, greitas ir paprastas būdas susirasti klientus. Nei viena kita reklamos galimybė negali pritraukti tiek vartotojų vienu metu.
  2. Ši reklama labai giriama ir todėl, kad galima labai paprastai ir patogiai sekti informaciją, kiek žmonių užsuko į Jūsų puslapį. Taigi. Patogu paprasčiausiai įvertinti, kokia yra konkrečiai šios reklamos nauda.
  3. Google reklama padeda atrasti tikslinius klientus. Tai bene pats svarbiausias jos pliusas, kadangi atradus tikslinius klientus galite užsigarantuoti, kad jie ir pirks. Priešingai nei tokiu atveju, kai klientai visiškai nesidomi Jūsų produkcija.
  4. Google reklama nekainuoja labai daug, o dar vienas didelis pliusas yra tai, kad kiekvienas išleistas centas atsiperka.
  5. Reklama veikia trumpai (tiek laiko, kiek skiriate investiciją), tačiau ji labai greitai pritraukia naujus klientus ir kiekvienas išleistas centas atsiperka.

Kai jau turite pasidaręs pradžią, kuri garantuoja, kad tam tikras klientų ratas žino apie Jūsų paslaugas – laikas pradėti galvoti apie ilgalaikę reklamos galimybę.

Geriausiai tinka ir labiausiai marketingo profesionalų rekomenduojama – SEO paslaugos. Optimizacija gali užtikrinti, kad reklama ilgą laiką veiks ir dažniausiai jos nauda pastebima tiek pat laiko, kiek ir veikia internetinis puslapis. Nei viena kita reklamos galimybė negali užtikrinti tokio ilgalaikio efekto ir tokios ilgalaikės naudos. Nieko keisto, kad renkasi ne tik tie, kurie turi internetinį verslą, tačiau visi, kurie nori, jog jų internetiniai puslapiai būtų kur kas lengviau surandami ir tuo pačiu skaitomi.

Internetinė reklama yra svarbiausia reklama, kuri gali užtikrinti, kad pavyks pamatyti puikius rezultatus. Tačiau tik suderinus abi reklamos galimybes galima tikrai gauti puikų ir efektyvų rezultatą, kuris pranoks jūsų lūkesčius. Paprasčiausiai, viena reklamos galimybė padeda labai gretai pasiekti didelį žmonių skaičių, o tuo tarpu kita orientuota į tai, kad tas didelis skaičius taptų ilgalaikiu pasirinkimu, kuris garantuoja, kad žmonės naudosis paslaugomis.

Efektyvi reklama padės parduoti daugiau, tačiau svarbiausia yra pasirinkti tą reklamą, kuri tikrai tiktų Jums. Skiriantis klientų auditorijai tuo pačiu skiriasi ir reklama, kuri turėtų būti pasirenkama. Geriausiai rekomenduoti gali profesionalai dirbantys šioje sferoje.

 

SEO paslaugos ir keturi žingsniai pasamdyti tinkamą kompaniją

SEO paslaugosSEO ( svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) paslaugos yra ne tik aukštos pozicijos paieškos rezultatuose, tačiau ir kitos priemonės, kurių dėka yra pritraukiami lankytojų srautai, t.y. reklaminės kampanijos ir socialiniai tinklai. Dažniausiai įvedame į paieškos sistemas – SEO paslaugos – arba – SEO įmonės – ir skambiname pirmai pasitaikiusiai. Tačiau SEO agentūrų konkurencija nuožmi, o rezultatai, paieškoje, keičiasi, kartais net kelis kartus per dieną.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

Graži svetainė

Kalbėdami apie SEO dažniausiai girdime pažadus apie didelius klientų srautus į savo svetainę ir neregėtus pardavimus. Deja, realybėje paieškos sistemos vertina klientų elgesį pačioje svetainėje ir pagal tai nustato ar projektas yra patogus ir efektyvus. Tačiau jokiu būdu SEO paslaugos tikslas nėra gražaus dizaino kūrimas. Todėl pasitaiko, kad puikius profesionalus vienijančių agentūrų svetainės, švelniai tariant, antrarūšės vizualinio išdėstymo prasme.

Pirma pozicija regione – jie turi žinoti ką daro

Geografinėje teritorijoje agentūra užima pirmą poziciją paieškos sistemoje. Paieškos sistemos daug svorio prideda, tiesiog, seniems domenams arba tinkamų pavadinimų domenams, tačiau tai jokiu būdų nėra nieko išskirtinio ar galinčio pasakyti apie agentūros profesionalumą. SEO paslaugos geriausiai iliustruojamos nudirbtų darbų pavyzdžiais.

Ši bendrovė turi didelį darbuotojų skaičių

Ar Jums samdyti verta darbuotoją, kuris dirbo daugelyje įmonių? Ar šis kriterijus įrodys jo įgūdžius? Juk kompanijos gali augti dėl tinkamai vystytos partnerystės ar didelio paslaugų spektro savo klientams. Įmonės dydis jokiu būdu nereiškia jos profesionalumo, lygiai kaip ir, vaikinai, dirbantys rūsyje ir sukūriantys stebuklus.

Taisyklės, kuriomis būtina vadovautis?

  • SEO paslaugosNuspręsti kokio tikslo siekiate

Iki kol nežinosite ko siekiate negalėsite įvertinti ekspertų. SEO planas turėtų būti paremtas konkrečia strategija – Ar Jūs norite 20 proc. auginti pardavimus, o gal didinti svetainės lankytojų skaičių?

  • Konsultacijos

Nepagailėkite kelių valandų konsultacijoms su skirtingomis įmonėmis. SEO paslaugos dažnai siūlomas su nemokamomis konsultacijomis. Būtent konsultacijų metu klauskite kaip pasiekti iškeltą tikslą ir lyginkite kelių agentūrų pateiktas medžiagas.

  • Paprašykite papasakoti agentūros istoriją

Idealus būdas atpažinti specialistą, kurio suteiktos SEO paslaugos yra (ne)profesionalios – paprašyti papasakoti apie profesinį pasirinkimą. Kiekviena įmonė ar profesionalas turi savo istoriją su nuopoliais ir pakilimais. Iš trumpo pasakojimo tikrai susidarysite įspūdį apie įmonės patikimumą ir vertybes.

  • Įvertinkite atliktus agentūros projektus

Jeigu SEO paslaugos buvo suteiktos kokybiškai, greičiausiai, apie kai kuriuos įmonės projektus būsite girdėję.

 

Kas yra ir kaip veikia SEO paslaugos?

SEO paslaugosŠiuo metu yra labai daug reklamos galimybių, tad jeigu norite, kad Jūsų verslas būtų pakylėtas į kitą lygį, tokiu atveju labai svarbu susirasti gerą marketingo strategiją. Kadangi šiuo metu galimybės yra labai plačios – naudinga įvertinti galimybes ir pasirinkti teisingai. O kas yra teisingai? Kiekvienas žmogus į tai atsakyti gali individualiai. Efektyvios SEO paslaugos šiuo metu vienas labiausiai giriamų pasirinkimų. Kuo daugiau informacijos apie tai žinosite – tuo didesnė galimybė, kad susidėlioję pliusus galėsite nuspręsti ar paslauga Jus tenkina, ar ne.

Kas yra SEO paslaugos?

SEO – svetainių optimizavimas paieškos sistemoms. Žinoma, kad šiuo atveju yra kalbama apie Google sistemą, kadangi pastaroji Lietuvoje yra pati populiariausia. Lietuvoje žmonės ieškodami kokios nors informacijos iki 97 procentų ieško būtent per Google. Akivaizdu ir tai, kad dažniausiai peržiūrime tik pirmus kelis pasiūlymus. Daugelis žmonių net netikrina, kad Google pasiūlė antrame ar juolab trečiame puslapyje, kadangi atrodo, jog ten pateikiama informacija nebus svarbi. Taigi, kiekvieno verslininko tikslas, kad jo internetinis puslapis butų pirmose Google pozicijose. Tai tarsi parodo, kad pasiūlyta įmonė yra kokybiška ir pasinaudoti jos paslaugomis verta.

SEO reklama prieš kitas galimybes

Nors SEO paslaugos šiuo metu akivaizdžiai yra pats geriausias pasirinkimas iš visų, tačiau kai kurie asmenys nori palyginti pliusus ir minusus, kad galėtų suvokti, kuria galimybe labiausiai verta pasikliauti. Trumpai paminėsime pagrindinius SEO reklamos pliusus.

  1. SEO paslaugos palyginus su nauda, kurią jūs gausite pasinaudoję – akivaizdžiai labai pigus pasiūlymas. Jeigu norite daug neinvestuojant gauti kokybę – pasinaudokite SEO.
  2. Žinoma, labai puiku ir tai, kad efektyvios seo paslaugos pasiekia tikslinę auditoriją. Taigi, didesnę tikimybė, kas klientas pamatęs Jūsų suteikiamas paslaugas nuspręs jomis pasinaudoti. Tuo pačiu tokio pobūdžio reklama paprasčiausiai neerzina.
  3. Ji veikia labai ilgą laiko tarpą. Daugelis specialistų įvardina, kad ji bus naudinga tol, kol pats internetinis puslapis sėkmingai funkcionuos.
  4. SEO paslaugos skirtos ne padidinti Jūsų pardavimus, tačiau kur kas labiau praplėsti prekinį ženklą.
  5. Galima labai patogiai stebėti, ar seo reklama yra naudinga. Jeigu matyti, kad žmonės ja nesusidomi, tokiu atveju profesionalai pasirenka kitą strategiją. Juk visada yra daug kelių ir svarbiausia juos palyginus pasirinkti geriausią.

Jeigu norite, kad paslaugos būtų tikrai geros, tokiu atveju labai svarbu yra pasirinkti pačius geriausius savo srities profesionalus. Šiuo metu labai daug žmonių siūlo naudotis būtent jų paslaugomis, tad rekomenduojame skirti laiko paieškoms. Palyginus tikrai atrasite geriausią variantą.

Kaip veikia SEO reklama?

Pavyzdžiui, jūs manote, kad Jums reikalingos vyr. buhalterio paslaugos. Natūralu, kad tokiu atveju naudojatės paieškos sistema. Įvedus raktinius žodžius „vyr. buhalterio paslaugos“ jums bus pasiūlyta labai daug puslapių, kuriuose galima atrasti šį profesionalą. Daugelis žmonių peržiūri tik pačius pirmus kelis pasiūlymus ir juos palyginęs nusprendžia, ar pasiūlymas tenkina, ar ne. Taigi natūralu, kad optimizuoti puslapiai turi kur kas didesnes galimybes susikurti tikslinę auditoriją. Pagerinti savo verslo būklę yra paprasta kaip niekada.

 

 

Kas yra aukštos kokybės nuorodų katalogai

Google aiškiai pasakė – nuorodos nėra vertingos, jei jos publikuojamos žemos kokybės nuorodų kataloguose (low quality link directories). Visi griebėsi už galvų – ką dabar daryti? Po poros savaičių prasidėjo tono švelninimas. Žemos kokybės nuorodų katalogai yra blogai, tačiau aukštos kokybės nuorodų kataloguose patalpinta nuoroda vis dar bus vertinga. Reiškia, nuorodų palikinėjimas dar nenumirė, tačiau visi, kaip susitarę, perspėja vengti indų paslaugų – „įdedame į 500 nuorodų katalogų tik už $10“. Bet koks automatinis pasiūlymas reiškia, kad su katalogo kokybe ne viskas gerai.

Kaip suprasti, kuris katalogas yra aukštos kokybės? Pasirodo, intuityviai, nes vieningos nuomonės nėra. Google apie tai irgi nieko konkretaus  nesako – kokybiškas ir įdomus vartotojui turinys, ir viskas. Kaip nuorodų katalogas gali būti naudingas. Lietuvoje toks yra tik vienas – BestWeb.lt, kuris puslapius analizuoja iš dizaino pusės. Hmmm… Kaip toliau elgtis? Kaip nuspręsti, į kuriuos nuorodą dėti, o į kuriuos – ne? Pabandykime pateikti keletą aukštos kokybės nuorodų katalogo bruožų:

  • Aukštas PR. Kai kuriuose forumuose kalbama, kad atsargumo dėlei, geriau nedėti nuorodų į žemesnio nei PR3 katalogus. Pageidautina PR5 ir aukštesnio PR katalogai, kurių nėra daug.
  • Rankiniu būdu nuorodas patvirtinantys katalogai. Moderatorius turi prižiūrėti savo turinį, neleisti spamerių armijai užpilti katalogą visokiais puslapiais. Tokia rizika yra, kai nuorodų katalogas automatiškai leidžia publikuoti nuorodas (instant approval).
  • TOP50 esantys katalogai paieškojus „nuorodų katalogas“. Gana keista, tačiau spaminių katalogų tarp jų gali pasitaikyti. Ne visada geriausi būna pirmose pozicijose. Lietuvoje tai reiškia, kad visi nuorodų katalogai papuls į TOP50. Gal reiktų apsiriboti TOP10?
  • MOZ reitingas – aukštesnis nei 3. Žiūrima į du reitingus – MOZtrust ir MOZrank, siekiant nustatyti puslapio autoritetą. Autoritetą galite pasitikrinti su OpenSiteExplorer.org.nuorodų katalogų palyginimas
  • Teminis katalogas. Tai reiškia, kad katalogas priima tik tam tikros tematikos nuorodas. Lietuvoje tokių yra labai mažai. Blogis.lt priima tinklaraščius (berods dar ir neveikia), evertink.lt – el. parduotuves, o daugiau?.. Kiekviename kataloge yra kategorijos. Kažin, ar to tikrai nepakanka, kad būtų teminis?..

Lietuvoje šiuos kriterijus atitinka didžioji dalis nuorodų katalogų, išskyrus tematiką. Ar tai reiškia, kad Lietuvoje žemos kokybės nuorodų katalogų nėra? Gal ir yra keletas, tačiau didžioji dauguma yra kokybiški.

Patarimas lietuviškų puslapių savininkams – susiraskite visus PR3 katalogus ir drąsiai dėkite į juos nuorodas. Lietuviškais mastais puslapių juose nėra daug, todėl nėra tokio masiško dėjimo, kaip angliškuose. Nesiūlykite savo puslapių į nesusijusias kategorijas, nors, jei ir pasiūlysite, moderatorius greičiausiai pakeis kategoriją, ir atsidursite ten, kur reikia. Jei nepakeis ir išmes – bandykite dar kartą. Tol, kol katalogas yra moderuojamas žmonių, tol spamas nepraeis! 🙂