3 svarbūs vidinio SEO patarimai

seoJei kažką galima pasidaryti patiems, tai padarykite tai. Kainuos papildomas kelias valandas jūsų brangaus laiko. Ką daryti, kad paieškoje būtumėte randami geriau? Yra keletas veiksmų, kurie tikrai padeda. Jiems atlikti nereikia SEO mokslų daktaro diplomo – pakanka bendrų techninių žinių.

Pirmas darbas, kurį turite padaryti – pakeisti požiūrį į savo įmonės interneto puslapį. Tai sunku. Bet to labai reikia. Jei manote, kad jūsų interneto puslapis yra tik virtuali vizitinė kortelė – labai rekomenduojame pakeisti požiūrį.

Jūsų interneto puslapis yra nepailstantis pardavimų vadybininkas.

Taip, jis dirba 365 dienas per metus, po 24 valandas per dieną. Jo darbas ne dalinti vizitines korteles su įmonės el. pašto adresu, logotipu ir telefono numeriu, o parduoti lankytojams jūsų paslaugas ar produkciją. El. parduotuvės su šiuo tikslu puikiai susitvarko , tuo tarpu gamybininkai ir paslaugų sektorius vis dar gerokai atsilieka. Mąstymas, kad tegul dirba vadybininkai yra kiek pasenęs. Už tuos 1000 eurų, kurį investavote į savo įmonės puslapį per pastaruosius metus galite gauti kur kas daugiau.

Geras vidinis SEO padeda tam interaktyviam vadybininkui būti surastam paieškoje. Ar pasiruošę pakeisti savo interneto puslapį taip, kad būtumėte geriau randami?

1 patarimas: Tinkami tekstai

Kai puslapis yra vizitinės kortelės tipo, pakanka 3 puslapių: Apie mus, Paslaugos ir Kontaktai/Rekvizitai. Jei puslapis yra sukurtas parduoti paslaugas, teks peržiūrėti tekstus. Visų pirma daug dėmesio turi būti skiriama pradiniam puslapiui. Pardavimo procesas turi prasidėti būtent ten. Kai pardavėjas sutinka potencialų pirkėją, ką jis daro? Sako:

Sveiki, žinau, kad susiduriate su tokia ir tokia problema. Turiu labai gerą sprendimą jūsų problemai išspręsti. Prieikite arčiau – pakalbėsime, aš papasakosiu apie tą sprendimą, o jūs nuspręsite, kada šiuo sprendimu pasinaudoti.

Kai potencialus interneto lankytojas atkreipia dėmesį į skambią antraštę apie jo bėdų sprendimus, kurie kainuoja mažai, o gali labai daug, reikia jį supažindinti su sprendimu. Tai yra jūsų paslaugų aprašymas.

Jame turi būti ne tik tiesioginis paslaugos pardavimas, bet ir intriguojantis užsiminimas apie kitus sprendimus, kuriuos dar siūlote.

Kaip visa šita algorija naudinga vidiniam SEO? Labai paprastai – jūsų puslapyje turi atsirasti išsamūs paslaugų aprašymai su vidinėmis nuorodomis į kitas paslaugas. Vidinės nuorodos išlaiko lankytoją ilgiau, be to ir Google robotai jas atitinkamai įvertina.

Apie raktinius žodžius čia nekalbėsime, nes tai nebėra taip aktualu, kaip atrodo. Svarbu, kad tekstuose būtų pateikta kuo daugiau atsakymų į dažniausius lankytojų klausimus apie jūsų paslaugas:

  • Kaip ši paslauga padeda spręsti problemą?
  • Kam ši paslauga yra skirta?
  • Kiek ši paslauga kainuoja?
  • Kaip galima gauti šią paslaugą?
  • Ką daryti, jei tos paslaugos man nereikia ar kol kas ji neaktuali?

2 patarimas: Tvarkinga techninė dalis

Čia reikės pavargti kiek sunkiau. Jums realiai reikės peržiūrėti kelias technines dalis:

  1. Meta informacija – Meta aprašymas ir meta Pavadinimas.
  2. Visų vidinių puslapių nuorodos – jos turi būti žodžiais, o ne ženklais ir skaitmenimis. Pageidautina su raktiniu žodžiu.
  3. H1, H2, H3 teksto paryškinimai. Taip keičiami tekstų dydžiai. H1 turi būti puslapio pavadinimas. H2 – teksto skyriai su raktiniais žodžiais. H3 – svarbesnės antraštės, šūkiai, specialūs pasiūlymai.
  4. Iliustracijų pavadinimai ir Alt tekstai. Iliustracijos turi būti su raktiniu žodžiu: paslaugos-pavadinimas.jpg, o ne DCS_014567.jpj. Alt tekstas irgi labai reikalingas – jis turi turėti raktinį žodį ir nusakyti, kas paveikslėlyje pavaizduota, pavyzdžiui „Įmonės pavadinimas + paslaugos pavadinimas+akcija“.
  5. Iliustracijų dydžiai. Juos galima pamatyti per FTP programą. Jei iliustracija yra 1 MB dydžio, tai jau blogai. Reikia dydį mažinti, tačiau neprarandant kokybės. Tai galima padaryti tam tikromis programomis, kurios skirtos sumažinti paveikslėlių spalvų skaičių, taip suspaudžiant dydį. Tada Iliustracijos užsikraus greičiau ir Google robotai tai teigiamai įvertins.

3 patarimas: Google sekliai

Puse lūpų SEO specialistai visame pasaulyje kalba, kad Google Analytics duomenis Google analizuoja ir naudoja paieškos rezultatams, nors tiesioginių įrodymų nėra. Jei tai tiesa, reiktų įsidiegti du nemokamus Google produktus – Google Webmaster Tools ir Google Analytics. Jie skirti analizuoti puslapio lankytojų duomenis.

Pradėkite vidinį SEO nuo šių trijų svarbiausių dalykų ir jūsų laukia sėkmė. Ne iš karto, bet tai labai teisinga pradžia. Taip mus patikino Taurusmedia.lt SEO specialistai.

 

 

SEO paslaugos – Greitai pasiekta trumpalaikė nauda ar ilgalaikės galimybės?

SEO paslaugos

Ar teko girdėti specialistą, kuris prisiekinėjo, kad su stebuklingais žodžiais SEO verslo sėkmę pasieksite per mėnesį? Jeigu taip, šis straipsnis – Jums. Turiu liūdną žinią – sąžiningos SEO paslaugos nežada greitų rezultatų.

Juodasis SEO

Juoduoju pramintas SEO dėl nelegalaus svetainės optimizavimo metodo. Apskritai, optimizavimas eina dviem keliais: draudžiamas ir baudžiamas, bei leidžiamas. Greiti rezultatai su SEO, dažniausiai, yra draudžiamų metodų naudotojų pažadai. Tačiau tokie gudručiai ne tik patys pralošia, bet ir rimtai rizikuoja savo klientų svetainių lankomumu, bei sėkme.

Gal už spjovimą į „Google” rekomendacijas –  „Google webmaster guidelines“ – Jūsų gyvenimas nepasikeis, tačiau svetainė su pirmomis pozicijomis paieškos reitinguose gali atsisveikinti labai greitai.

Dažniausiai draudžiamais metodais laikomos įvairios manipuliacijos su atgalinėmis nuorodomos. Populiarėja programos, kurios palieka įvairius atsiliepimus forumuose arba interneto dienoraščiuose. Tokius žaidimus pažaboti stengiasi nuolat tobulinami paieškos sistemų algoritmai. Prieš keturis metus vienas populiariausių kovotojų buvo „Penguin” programa. Per šį laiką pingvinukas  patobulėjo nemažai. Beje, į jo kompaniją buvo sukurtos dar kelios itin efektyvios sistemos. Todėl žaisti su paieškos sistemomis neverta. Juk pasekmės nepavydėtinos. Anksčiau ar vėliau svetainė spjovusi į taisykles pašalinama iš paieškos sistemų rezulatų puslapių. Tai didelis nuostolis. Sugrįžti labai sunku, o kartais net ir neįmanoma. Tad ar verta rizikuoti?

Alternatyvos

Dar prieš pradėdami optimizuoti svetainę turėtumėme įvertinti ko norime, ar esame pasiruošę dėti maksimalias pastangas bent kelis mėnesius iki pirmųjų rezultatų? Pasikalbėkime su SEO paslaugos teikėju apie realias galimybes. Jeigu specialisto atsakymas Jūsų netenkina, neverta net pradėti žaisti su SEO. Tačiau tai ne pasaulio pabaiga. Juk yra kitų puikių rinkodaros kelių. Vieni iš tokių – populiarioji „Google Adwords” reklama ir socialiniai tinklai.

„Google Adwords” reklamos kampanijos  yra greitas ir efektyvus būdas pritraukti lankytojų į internetinį projektą. Kitaip nei SEO paslaugos, čia galite reguliuoti ir konkrečiai apsibrėžti kampanijos biudžetą. Taip pat bet kuriuo metu spausti mygtuką STOP.

Kita vertus, reklamos kampanijos organizuojamos aukciono būdu ir draugiška paieškos sistemoms svetainė padėtų sutaupyti. Todėl SEO paslaugos pagelbėtų organizuojant reklamą.

Alternatyvų yra daug. Ir viena iš dažniausiai naudojamų – socialiniai tinklai. Trumpos – kelių dienų ar savaičių kampanijos „Facebook” gali atnešti daug daugiau nei neleistini žaidimai su SEO. Čia padidinsite prekės ženklo matomumą, pritrauksite lankytojų niekuo nerizikuodami. Tai puikus sprendimas pasiruošusiems gauti greitus rezultatus arba norintiems aktyvios rinkodaros svetainės optimizavimo metu.

Svarbu:

  • Joks profesionalas Jums nepažadės greitų SEO rezultatų.
  • Paieškos sistemų rekomendacijose pažymėtus kaip draudžiamus veiksmus dažniausiai atlieka diletantai.
  • Nepirkite nuorodų.
  • Pasitikėkite profesionalu ir visuomet dalyvaukite svetainės optimizavimo procese.
  • SEO paslaugos buvo amerikiečių pripažintos, kaip vienos efektyviausių rinkodaros sričių.

SEO paslaugos ir keturi žingsniai pasamdyti tinkamą kompaniją

SEO paslaugosSEO ( svetainės optimizavimas paieškos sistemoms) paslaugos yra ne tik aukštos pozicijos paieškos rezultatuose, tačiau ir kitos priemonės, kurių dėka yra pritraukiami lankytojų srautai, t.y. reklaminės kampanijos ir socialiniai tinklai. Dažniausiai įvedame į paieškos sistemas – SEO paslaugos – arba – SEO įmonės – ir skambiname pirmai pasitaikiusiai. Tačiau SEO agentūrų konkurencija nuožmi, o rezultatai, paieškoje, keičiasi, kartais net kelis kartus per dieną.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos:

Graži svetainė

Kalbėdami apie SEO dažniausiai girdime pažadus apie didelius klientų srautus į savo svetainę ir neregėtus pardavimus. Deja, realybėje paieškos sistemos vertina klientų elgesį pačioje svetainėje ir pagal tai nustato ar projektas yra patogus ir efektyvus. Tačiau jokiu būdu SEO paslaugos tikslas nėra gražaus dizaino kūrimas. Todėl pasitaiko, kad puikius profesionalus vienijančių agentūrų svetainės, švelniai tariant, antrarūšės vizualinio išdėstymo prasme.

Pirma pozicija regione – jie turi žinoti ką daro

Geografinėje teritorijoje agentūra užima pirmą poziciją paieškos sistemoje. Paieškos sistemos daug svorio prideda, tiesiog, seniems domenams arba tinkamų pavadinimų domenams, tačiau tai jokiu būdų nėra nieko išskirtinio ar galinčio pasakyti apie agentūros profesionalumą. SEO paslaugos geriausiai iliustruojamos nudirbtų darbų pavyzdžiais.

Ši bendrovė turi didelį darbuotojų skaičių

Ar Jums samdyti verta darbuotoją, kuris dirbo daugelyje įmonių? Ar šis kriterijus įrodys jo įgūdžius? Juk kompanijos gali augti dėl tinkamai vystytos partnerystės ar didelio paslaugų spektro savo klientams. Įmonės dydis jokiu būdu nereiškia jos profesionalumo, lygiai kaip ir, vaikinai, dirbantys rūsyje ir sukūriantys stebuklus.

Taisyklės, kuriomis būtina vadovautis?

  • SEO paslaugosNuspręsti kokio tikslo siekiate

Iki kol nežinosite ko siekiate negalėsite įvertinti ekspertų. SEO planas turėtų būti paremtas konkrečia strategija – Ar Jūs norite 20 proc. auginti pardavimus, o gal didinti svetainės lankytojų skaičių?

  • Konsultacijos

Nepagailėkite kelių valandų konsultacijoms su skirtingomis įmonėmis. SEO paslaugos dažnai siūlomas su nemokamomis konsultacijomis. Būtent konsultacijų metu klauskite kaip pasiekti iškeltą tikslą ir lyginkite kelių agentūrų pateiktas medžiagas.

  • Paprašykite papasakoti agentūros istoriją

Idealus būdas atpažinti specialistą, kurio suteiktos SEO paslaugos yra (ne)profesionalios – paprašyti papasakoti apie profesinį pasirinkimą. Kiekviena įmonė ar profesionalas turi savo istoriją su nuopoliais ir pakilimais. Iš trumpo pasakojimo tikrai susidarysite įspūdį apie įmonės patikimumą ir vertybes.

  • Įvertinkite atliktus agentūros projektus

Jeigu SEO paslaugos buvo suteiktos kokybiškai, greičiausiai, apie kai kuriuos įmonės projektus būsite girdėję.

 

Kas yra ir kaip veikia SEO paslaugos?

SEO paslaugosŠiuo metu yra labai daug reklamos galimybių, tad jeigu norite, kad Jūsų verslas būtų pakylėtas į kitą lygį, tokiu atveju labai svarbu susirasti gerą marketingo strategiją. Kadangi šiuo metu galimybės yra labai plačios – naudinga įvertinti galimybes ir pasirinkti teisingai. O kas yra teisingai? Kiekvienas žmogus į tai atsakyti gali individualiai. Efektyvios SEO paslaugos šiuo metu vienas labiausiai giriamų pasirinkimų. Kuo daugiau informacijos apie tai žinosite – tuo didesnė galimybė, kad susidėlioję pliusus galėsite nuspręsti ar paslauga Jus tenkina, ar ne.

Kas yra SEO paslaugos?

SEO – svetainių optimizavimas paieškos sistemoms. Žinoma, kad šiuo atveju yra kalbama apie Google sistemą, kadangi pastaroji Lietuvoje yra pati populiariausia. Lietuvoje žmonės ieškodami kokios nors informacijos iki 97 procentų ieško būtent per Google. Akivaizdu ir tai, kad dažniausiai peržiūrime tik pirmus kelis pasiūlymus. Daugelis žmonių net netikrina, kad Google pasiūlė antrame ar juolab trečiame puslapyje, kadangi atrodo, jog ten pateikiama informacija nebus svarbi. Taigi, kiekvieno verslininko tikslas, kad jo internetinis puslapis butų pirmose Google pozicijose. Tai tarsi parodo, kad pasiūlyta įmonė yra kokybiška ir pasinaudoti jos paslaugomis verta.

SEO reklama prieš kitas galimybes

Nors SEO paslaugos šiuo metu akivaizdžiai yra pats geriausias pasirinkimas iš visų, tačiau kai kurie asmenys nori palyginti pliusus ir minusus, kad galėtų suvokti, kuria galimybe labiausiai verta pasikliauti. Trumpai paminėsime pagrindinius SEO reklamos pliusus.

  1. SEO paslaugos palyginus su nauda, kurią jūs gausite pasinaudoję – akivaizdžiai labai pigus pasiūlymas. Jeigu norite daug neinvestuojant gauti kokybę – pasinaudokite SEO.
  2. Žinoma, labai puiku ir tai, kad efektyvios seo paslaugos pasiekia tikslinę auditoriją. Taigi, didesnę tikimybė, kas klientas pamatęs Jūsų suteikiamas paslaugas nuspręs jomis pasinaudoti. Tuo pačiu tokio pobūdžio reklama paprasčiausiai neerzina.
  3. Ji veikia labai ilgą laiko tarpą. Daugelis specialistų įvardina, kad ji bus naudinga tol, kol pats internetinis puslapis sėkmingai funkcionuos.
  4. SEO paslaugos skirtos ne padidinti Jūsų pardavimus, tačiau kur kas labiau praplėsti prekinį ženklą.
  5. Galima labai patogiai stebėti, ar seo reklama yra naudinga. Jeigu matyti, kad žmonės ja nesusidomi, tokiu atveju profesionalai pasirenka kitą strategiją. Juk visada yra daug kelių ir svarbiausia juos palyginus pasirinkti geriausią.

Jeigu norite, kad paslaugos būtų tikrai geros, tokiu atveju labai svarbu yra pasirinkti pačius geriausius savo srities profesionalus. Šiuo metu labai daug žmonių siūlo naudotis būtent jų paslaugomis, tad rekomenduojame skirti laiko paieškoms. Palyginus tikrai atrasite geriausią variantą.

Kaip veikia SEO reklama?

Pavyzdžiui, jūs manote, kad Jums reikalingos vyr. buhalterio paslaugos. Natūralu, kad tokiu atveju naudojatės paieškos sistema. Įvedus raktinius žodžius „vyr. buhalterio paslaugos“ jums bus pasiūlyta labai daug puslapių, kuriuose galima atrasti šį profesionalą. Daugelis žmonių peržiūri tik pačius pirmus kelis pasiūlymus ir juos palyginęs nusprendžia, ar pasiūlymas tenkina, ar ne. Taigi natūralu, kad optimizuoti puslapiai turi kur kas didesnes galimybes susikurti tikslinę auditoriją. Pagerinti savo verslo būklę yra paprasta kaip niekada.