3 svarbūs vidinio SEO patarimai

seoJei kažką galima pasidaryti patiems, tai padarykite tai. Kainuos papildomas kelias valandas jūsų brangaus laiko. Ką daryti, kad paieškoje būtumėte randami geriau? Yra keletas veiksmų, kurie tikrai padeda. Jiems atlikti nereikia SEO mokslų daktaro diplomo – pakanka bendrų techninių žinių.

Pirmas darbas, kurį turite padaryti – pakeisti požiūrį į savo įmonės interneto puslapį. Tai sunku. Bet to labai reikia. Jei manote, kad jūsų interneto puslapis yra tik virtuali vizitinė kortelė – labai rekomenduojame pakeisti požiūrį.

Jūsų interneto puslapis yra nepailstantis pardavimų vadybininkas.

Taip, jis dirba 365 dienas per metus, po 24 valandas per dieną. Jo darbas ne dalinti vizitines korteles su įmonės el. pašto adresu, logotipu ir telefono numeriu, o parduoti lankytojams jūsų paslaugas ar produkciją. El. parduotuvės su šiuo tikslu puikiai susitvarko , tuo tarpu gamybininkai ir paslaugų sektorius vis dar gerokai atsilieka. Mąstymas, kad tegul dirba vadybininkai yra kiek pasenęs. Už tuos 1000 eurų, kurį investavote į savo įmonės puslapį per pastaruosius metus galite gauti kur kas daugiau.

Geras vidinis SEO padeda tam interaktyviam vadybininkui būti surastam paieškoje. Ar pasiruošę pakeisti savo interneto puslapį taip, kad būtumėte geriau randami?

1 patarimas: Tinkami tekstai

Kai puslapis yra vizitinės kortelės tipo, pakanka 3 puslapių: Apie mus, Paslaugos ir Kontaktai/Rekvizitai. Jei puslapis yra sukurtas parduoti paslaugas, teks peržiūrėti tekstus. Visų pirma daug dėmesio turi būti skiriama pradiniam puslapiui. Pardavimo procesas turi prasidėti būtent ten. Kai pardavėjas sutinka potencialų pirkėją, ką jis daro? Sako:

Sveiki, žinau, kad susiduriate su tokia ir tokia problema. Turiu labai gerą sprendimą jūsų problemai išspręsti. Prieikite arčiau – pakalbėsime, aš papasakosiu apie tą sprendimą, o jūs nuspręsite, kada šiuo sprendimu pasinaudoti.

Kai potencialus interneto lankytojas atkreipia dėmesį į skambią antraštę apie jo bėdų sprendimus, kurie kainuoja mažai, o gali labai daug, reikia jį supažindinti su sprendimu. Tai yra jūsų paslaugų aprašymas.

Jame turi būti ne tik tiesioginis paslaugos pardavimas, bet ir intriguojantis užsiminimas apie kitus sprendimus, kuriuos dar siūlote.

Kaip visa šita algorija naudinga vidiniam SEO? Labai paprastai – jūsų puslapyje turi atsirasti išsamūs paslaugų aprašymai su vidinėmis nuorodomis į kitas paslaugas. Vidinės nuorodos išlaiko lankytoją ilgiau, be to ir Google robotai jas atitinkamai įvertina.

Apie raktinius žodžius čia nekalbėsime, nes tai nebėra taip aktualu, kaip atrodo. Svarbu, kad tekstuose būtų pateikta kuo daugiau atsakymų į dažniausius lankytojų klausimus apie jūsų paslaugas:

  • Kaip ši paslauga padeda spręsti problemą?
  • Kam ši paslauga yra skirta?
  • Kiek ši paslauga kainuoja?
  • Kaip galima gauti šią paslaugą?
  • Ką daryti, jei tos paslaugos man nereikia ar kol kas ji neaktuali?

2 patarimas: Tvarkinga techninė dalis

Čia reikės pavargti kiek sunkiau. Jums realiai reikės peržiūrėti kelias technines dalis:

  1. Meta informacija – Meta aprašymas ir meta Pavadinimas.
  2. Visų vidinių puslapių nuorodos – jos turi būti žodžiais, o ne ženklais ir skaitmenimis. Pageidautina su raktiniu žodžiu.
  3. H1, H2, H3 teksto paryškinimai. Taip keičiami tekstų dydžiai. H1 turi būti puslapio pavadinimas. H2 – teksto skyriai su raktiniais žodžiais. H3 – svarbesnės antraštės, šūkiai, specialūs pasiūlymai.
  4. Iliustracijų pavadinimai ir Alt tekstai. Iliustracijos turi būti su raktiniu žodžiu: paslaugos-pavadinimas.jpg, o ne DCS_014567.jpj. Alt tekstas irgi labai reikalingas – jis turi turėti raktinį žodį ir nusakyti, kas paveikslėlyje pavaizduota, pavyzdžiui „Įmonės pavadinimas + paslaugos pavadinimas+akcija“.
  5. Iliustracijų dydžiai. Juos galima pamatyti per FTP programą. Jei iliustracija yra 1 MB dydžio, tai jau blogai. Reikia dydį mažinti, tačiau neprarandant kokybės. Tai galima padaryti tam tikromis programomis, kurios skirtos sumažinti paveikslėlių spalvų skaičių, taip suspaudžiant dydį. Tada Iliustracijos užsikraus greičiau ir Google robotai tai teigiamai įvertins.

3 patarimas: Google sekliai

Puse lūpų SEO specialistai visame pasaulyje kalba, kad Google Analytics duomenis Google analizuoja ir naudoja paieškos rezultatams, nors tiesioginių įrodymų nėra. Jei tai tiesa, reiktų įsidiegti du nemokamus Google produktus – Google Webmaster Tools ir Google Analytics. Jie skirti analizuoti puslapio lankytojų duomenis.

Pradėkite vidinį SEO nuo šių trijų svarbiausių dalykų ir jūsų laukia sėkmė. Ne iš karto, bet tai labai teisinga pradžia. Taip mus patikino Taurusmedia.lt SEO specialistai.

 

 

Kas yra ir kaip veikia SEO paslaugos?

SEO paslaugosŠiuo metu yra labai daug reklamos galimybių, tad jeigu norite, kad Jūsų verslas būtų pakylėtas į kitą lygį, tokiu atveju labai svarbu susirasti gerą marketingo strategiją. Kadangi šiuo metu galimybės yra labai plačios – naudinga įvertinti galimybes ir pasirinkti teisingai. O kas yra teisingai? Kiekvienas žmogus į tai atsakyti gali individualiai. Efektyvios SEO paslaugos šiuo metu vienas labiausiai giriamų pasirinkimų. Kuo daugiau informacijos apie tai žinosite – tuo didesnė galimybė, kad susidėlioję pliusus galėsite nuspręsti ar paslauga Jus tenkina, ar ne.

Kas yra SEO paslaugos?

SEO – svetainių optimizavimas paieškos sistemoms. Žinoma, kad šiuo atveju yra kalbama apie Google sistemą, kadangi pastaroji Lietuvoje yra pati populiariausia. Lietuvoje žmonės ieškodami kokios nors informacijos iki 97 procentų ieško būtent per Google. Akivaizdu ir tai, kad dažniausiai peržiūrime tik pirmus kelis pasiūlymus. Daugelis žmonių net netikrina, kad Google pasiūlė antrame ar juolab trečiame puslapyje, kadangi atrodo, jog ten pateikiama informacija nebus svarbi. Taigi, kiekvieno verslininko tikslas, kad jo internetinis puslapis butų pirmose Google pozicijose. Tai tarsi parodo, kad pasiūlyta įmonė yra kokybiška ir pasinaudoti jos paslaugomis verta.

SEO reklama prieš kitas galimybes

Nors SEO paslaugos šiuo metu akivaizdžiai yra pats geriausias pasirinkimas iš visų, tačiau kai kurie asmenys nori palyginti pliusus ir minusus, kad galėtų suvokti, kuria galimybe labiausiai verta pasikliauti. Trumpai paminėsime pagrindinius SEO reklamos pliusus.

  1. SEO paslaugos palyginus su nauda, kurią jūs gausite pasinaudoję – akivaizdžiai labai pigus pasiūlymas. Jeigu norite daug neinvestuojant gauti kokybę – pasinaudokite SEO.
  2. Žinoma, labai puiku ir tai, kad efektyvios seo paslaugos pasiekia tikslinę auditoriją. Taigi, didesnę tikimybė, kas klientas pamatęs Jūsų suteikiamas paslaugas nuspręs jomis pasinaudoti. Tuo pačiu tokio pobūdžio reklama paprasčiausiai neerzina.
  3. Ji veikia labai ilgą laiko tarpą. Daugelis specialistų įvardina, kad ji bus naudinga tol, kol pats internetinis puslapis sėkmingai funkcionuos.
  4. SEO paslaugos skirtos ne padidinti Jūsų pardavimus, tačiau kur kas labiau praplėsti prekinį ženklą.
  5. Galima labai patogiai stebėti, ar seo reklama yra naudinga. Jeigu matyti, kad žmonės ja nesusidomi, tokiu atveju profesionalai pasirenka kitą strategiją. Juk visada yra daug kelių ir svarbiausia juos palyginus pasirinkti geriausią.

Jeigu norite, kad paslaugos būtų tikrai geros, tokiu atveju labai svarbu yra pasirinkti pačius geriausius savo srities profesionalus. Šiuo metu labai daug žmonių siūlo naudotis būtent jų paslaugomis, tad rekomenduojame skirti laiko paieškoms. Palyginus tikrai atrasite geriausią variantą.

Kaip veikia SEO reklama?

Pavyzdžiui, jūs manote, kad Jums reikalingos vyr. buhalterio paslaugos. Natūralu, kad tokiu atveju naudojatės paieškos sistema. Įvedus raktinius žodžius „vyr. buhalterio paslaugos“ jums bus pasiūlyta labai daug puslapių, kuriuose galima atrasti šį profesionalą. Daugelis žmonių peržiūri tik pačius pirmus kelis pasiūlymus ir juos palyginęs nusprendžia, ar pasiūlymas tenkina, ar ne. Taigi natūralu, kad optimizuoti puslapiai turi kur kas didesnes galimybes susikurti tikslinę auditoriją. Pagerinti savo verslo būklę yra paprasta kaip niekada.