Lauko reklama: ar ji vis dar veiksminga?

reklama

Šiandien marketingo strategijų yra begalės, o ir įrankių joms įgyvendinti tikrai netrūksta, tačiau vieni reklamos būdai yra gerokai efektyvesni nei kiti. Beje, kalbant apie reklamos efektyvumą reiktų atminti, kad jos kaina ne visada lemia gerą rezultatą. Tarkim, televizinė reklama tikrai yra brangi, juk iš jos televizijos ir gyvena, tačiau daugelis žmonių ją linkę ignoruoti: jei turi galimybę, persuka, jei ne – jos metu bent jau sumuštinį susitepa ar spėja nubėgti iki parduotuvės. O kaip lauko reklama? Iš pirmo žvilgsnio, tai gana senas ir tradicinis marketingo įrankis, tačiau ar jis vis dar veiksmingas?

Kad reklama pasiektų daugiau žmonių

Lauko reklama arba reklama ekranuose bus veiksminga ne tik nuo pačios reklamos siunčiamos žinutės, bet ir jos matomumo. Jei reklaminis stendas stovės pakelėje prie kelio, kuriame mažas eismas, labai tikėtina, kad ji bus nuostolinga ir norimo rezultato neatneš. Kita vertus, jei lauko reklama bus tose vietose, kur žmonių daug, tačiau jie yra visiškai nesuinteresuoti kažką pirkti, pavyzdžiui, šalia Darbo biržos, tokios reklamos rezultatas taip pat nenudžiugins. Taigi, lauko reklama turėtų būtų ten, kur žmonės ją gerai matytų ir būtų nusiteikę plačiau praverti piniginę. Tarkim, lauko reklama prie prekybos centrų ar reklama ekranuose pačioje parduotuvėje visada atkreipia dėmesį, nes žmonės čia atvyksta apsipirkti, todėl ieško geriausių pasiūlymų. Tad kodėl jiems nepasufleravus, kur vertėtų apsilankyti, tiesa?

Paveiki reklama

Norint, kad reklama būtų efektyvi, nepakanka pastatyti tik jos stendą. Svarbu nepamiršti, į kokią žmonių grupę ji orientuota, kokius klientus bandote pritraukti. Jei tikslinė grupė vyresnio amžiaus žmonės, turintys didesnes pajamas, reklama turėtų būtų solidi, tačiau gerai matoma, jaunimui skirta reklama – žaisminga, gal šiek tiek įžūli ir provokuojanti. Visgi, reiktų nepamiršti, kad reklama, kurią mato didelis kiekis skirtingų ir įvairaus amžiaus žmonių, neturėtų perlenkti lazdos, būti įžeidi ar perspaustai provokuojanti. Puikiai matoma, atpažįstama ir tinkamoje vietoje pastatyta lauko reklama – išties veiksmingas marketingo įrankis, kuris gali padidinti pardavimus ir pelną.